Чому клієнти вибирають СТО Profigas?
Тільки в складі нашої компанії є унікальна Лабораторія прямого впорскування, де наша Інженерно-сервісна служба проводить різні випробування і тестування в реальних дорожніх умовах автогазових систем різних виробників на двигунах такого типу. Вони проходять регулярне стажування на заводах провідних виробників ГБО, володіють унікальним ПО, доступним тільки для розробників, яке допомагає в створенні нових прошивок для двигунів з прямим впорскуванням.
Складні автомобілі, для яких іноді немає готових комплектів, за які ніхто не хоче братися, в зв’язку зі складністю роботи і в цілому слабкою кваліфікацією фахівців, приїжджають до нас на СТО все частіше. Ось і поточна гостя цьому підтвердження – це Acura TLX. Агрегатована ця красуня двигуном 2.4 DOHC i-VTEC, потужністю 208 к.с. і обертовим моментом 247 Н • м. Ці суперсучасні двигуни встановлюються на самих останніх моделях Honda і Acura. Різниця тільки в штатних бензинових блоках управління. У Хонди це Keihin, з ними ми працювали неодноразово і машини успішно були переобладнані. У випадку ж з Acura, вона має штатний бензиновий БО Panasonic, з яким ми зіткнулися вперше і з яким ніхто ще до нас не переобладнював машину на ГБО.
Також, вона обладнана першої в світі роботизованою коробкою передач (DCT) з гідротрансформатором. «Їсть» бензин відносно небагато – близько 9 л / 100 км, в залежності від манери їзди власника. А розганяється ця крихітка за 8,9 секунди до першої сотні.
Провівши кілька спроб і експериментів з системами різних виробників, для переобладнання авто була обрана італійська електроніка GREENGAS Direct. Вона забезпечує заміщення бензинового палива більш ніж на 80%, має функцію автоадаптаціі і інноваційну стратегію емуляції бензинових форсунок.
Що стосується газових форсунок, ми зупинилися на Hana 2001 Single, покладаючись на високу якість, швидкодію і стійкість до різних забруднень. Адже корейська компанія Hana Engineering – світовий лідер автогазових комплектуючих.
Встановлений редуктор GREENGAS AT09 Nordic XP забезпечує компенсацію вихідного тиску при збільшенні навантаження на двигун, а мембрани редуктора виконані з матеріалів, що мають підвищену стійкість до агресивних середовищ.
Тороїдальний балон GREENGAS на 57 л ми встановили в ніші для запасного колеса і обладнали його мультиклапаном того ж бренду, класу R67-01.
Більше фото ГБО на Acura TLX в галереї.