INFINITI EX37: люксовий економ

Infiniti EX37
Infiniti EX37

Acura, Lexus – люксові лінійки автомобілів, побудовані на платформі таких знаменитих брендів як Honda і Toyota. Але сьогодні не про них, сьогодні про третього учасника цієї трійці – Infiniti. Ще в 1989 році компанія Nissan вирішила підкорити північноамериканський ринок за допомогою нової марки автомобіля люкс-класу. Екстер’єр автомобілів Infiniti виконаний у стилі інших моделей корпорації Nissan, але всередині вже використано багато технічних дорогих інновацій. У нашому сьогоднішньому гості Infiniti EX37, наприклад, використано унікальне забарвлення кузова спеціальним покриттям Scratch Shield, здатним протягом трьох років після виробництва машини самостійно «затягувати» невеликі подряпини на кузові; система Welcome Lightning рівномірно підсвічує автомобіль і простір навколо нього при наближенні і видаленні від машини.

Infiniti EX37: кнопка переключения газ/бензин просматривается с водительского места. Infiniti EX37: кнопка перемикача газ/бензин проглядається з місця водія.
Infiniti EX37: кнопка перемикача газ/бензин проглядається з місця водія.

Кросовер Infiniti EX37 обладнаний 3,7-літровим бензиновим V-подібним двигуном на 6 циліндрів, з розподіленим уприскуванням, і потужністю 330 к.с. До першої сотні км може розвинути швидкість за 6 секунд, а бензину впевнено споживає не менше 16 л / 100 км.

Для переобладнання машини на газ була обрана електроніка STAG QMAX PLUS польського виробника АС S.A. Система має автоадаптацію по протоколу OBD, що гарантує найбільш відповідний до навантаження двигуна і умов роботи впорскування газу.

Infiniti EX37: польская электроника STAG QMAX PLUS.Infiniti EX37: польська електроніка STAG QMAX PLUS.
Infiniti EX37: польська електроніка STAG QMAX PLUS.

А ось як раз від якості форсунок залежить точність і швидкість впорскування газової суміші в кожен циліндр. Чим ближче вони встановлені до врізки у впускний колектор, тим точніше їх подача. На EX37 ми встановили високошвидкісні форсунки Hana 2001 Single. Їх одиночне виконання дозволяє здійснити монтаж максимально зручним. Вони мають високу швидкість роботи, не вимагають тарировки і ресурс роботи без обслуговування у них досягає 250 000 км.

Встановлений редуктор GREENGAS AT09 Nordic XP з подвійною мембраною дозволяє забезпечити компенсацію вихідного тиску при збільшенні навантаження двигуна, і збільшену в порівнянні з аналогами камеру обігріву. А самі мембрани зроблені з матеріалів із підвищеною стійкістю до агресивних середовищ.

Кнопка перемикання газ / бензин була акуратно вмонтована зліва від рульової колонки в ряду інших перемикачів і легко проглядається з водійського місця.

Infiniti EX37: внутренний тороидальный баллон на 54л. Infiniti EX37: тороїдальний балон на 54 л.
Infiniti EX37: тороїдальний балон на 54 л..

Наші майстри точно підібрали балон під розміри ніші запасного колеса, об’ємом на 54 л ТМ GREENGAS. Такий невеликий, тому що замість запасного колеса тут тоненька докатка. Обладнали балон мультиклапаном з 5-ю ступенями захисту від італійського бренду Tomasetto.

Більше фото ГБО на Infiniti EX37 в галереї.