TOYOTA PRIUS: зекономити двічі

TOYOTA PRIUS GG

Чи знаєте ви, що гібридні автомобілі не так просто переобладнати на газ і не кожне газове СТО вміє це робити? Є маса деталей, з якими стикаються слюсарі, вперше працюючи з такими авто. Наприклад, в гібридному автомобілі є режими роботи на електродвигуні, є режими рекуперації електроенергії. У всіх цих режимах гібридний автомобіль, на відміну від звичайного бензинового автомобіля може за день заводитися 60-80 разів. У зв’язку з цим, блок управління газової системи повинен передбачати алгоритми спільної роботи з гібридною силовою установкою і відповідним чином автомобіль повинен бути налаштований.

На наших СТО виконують повний спектр послуг з обслуговування, сервісу і монтажу ГБО автомобілів з гібридною силовою установкою.

Кнопка в салоні

Сьогодні пишемо про установку ГБО на Toyota Prius Hybrid – перший у світі масовий гібридний автомобіль. Prius розрахований на спокійного, упевненого в собі водія, якому важливо комфортний, екологічний транспортний засіб на кожен день, з чітко визначеним функціоналом і високим рівнем паливної економічності. Динамікою і спортивним характером цей автомобіль не володіє, але зате може похвалитися ергономічної підвіскою, яка максимально згладжує відчуття нерівності на дорогах, чому їзда на цьому авто стає м’якою і комфортною на будь-якій дорозі. До того ж машина ще й безпечна. За рейтингом Euro NCAP за краш-тести Toyota Prius Hybrid отримала 5 зірок.

Агрегатована Toyota Prius Hybrid 4-х циліндровим бензиновим двигуном, об’ємом 1,8 л і парою електричних двигунів / генераторів, загальною потужністю в 136 к.с.

Обладнали автомобіль ми італійської електронікою GREENGAS AERO, блок управління якого зчитує параметри бензинового блоку управління по протоколу OBD2, а також при збільшенні навантаження на двигун має функцію довприску бензину.

Блок керування GREENGAS AERO

Встановлений редуктор GREENGAS тип 66 характеризується хорошою ремонтопридатністю, довговічністю і високою адаптацією до нашого газового палива.

Форсунки ми використали STAG W031 BFC – новинку від польської компанії АС S.A. Вони дуже стійкі до будь-яких домішок і забруднень, що містяться в газі, тому виробник гарантує ресурс в 150000 км пробігу без обслуговування.

Тороїдальний балон ми встановили в багажнику на місці докатки і обладнали його мультиклапаном класу R67-01.

Більше фото ГБО на Toyota Prius Hybrid в галереї.