CHEVROLET CRUZE: знову експеримент


Chevrolet Cruze

Як тільки новий, який раніше нам не зустрічався автомобіль приїжджає до нас на переобладнання, першим на СТО його зустрічає майстер-приймальник. І ось сьогодні, побачивши нового гостя, наш майстер з інженерами вже радісно потирали ручки в передчутті нового експериментального авто. А це Chevrolet Cruze.

Такий у нас вперше. Ще й на прямому впорскуванні. Плавний, затишний, тихий і трохи спортивний – він підкорює все більше драйверів по всьому світу. Не занадто потужний, але здатний витримувати тривалі дистанції. В самий раз.

Укомплектований вже в базі безліччю технологій, одна з яких, наприклад «Teen Driver». Вона стежить за управлінням молодого водія і повідомляє його батьків, з обмеженням швидкості і навіть рівня гучності аудіосистеми. Звичайно, актуальна вона більше американській публіці, адже там водійське посвідчення отримують вже в 16 років.

Cruze 2018 року проїхав небагато, трохи більше 23 тис.км. Оснащений турбованим двигуном внутрішнього згоряння, об’ємом 1,4 л, потужністю 140 к.с. і обертовим моментом в 240 Нм. Розгін до перших 100 км відбувається за 8,1 сек, а витрата палива по місту знаходиться на рівні 9 л / 100 км.

Як раніше було згадано, даний двигун з безпосереднім впорскуванням, тому на автомобіль ми встановили електроніку STAG 400 DPI, яка досконало поєднує алгоритм роботи встановленої газової системи з алгоритмами штатних блоків автомобіля, і дозволяє без зниження ресурсу двигуна і деталей паливної системи забезпечити серйозний рівень економічності. STAG 400 DPI забезпечує надточне дозування одночасної подачі бензину і газу для двигунів з безпосереднім впорскуванням палива. Співвідношення бензину і газу становить 20/80%.

Також при установці електроніки, ми додатково встановили емулятор сигналу датчика рівня палива, так як в паливній рампі цього автомобіля є штатний датчик тиску. При роботі на газі двигун витрачає набагато менше бензину, в результаті чого тиск в рампі зростає. Штатний блок управління, отримавши відповідну інформацію, повідомляє про несправність і скорочує час впорскування. Що може позначатися на роботі ГБО, адже контролер ГБО обробляє сигнали штатного ЕБУ. Щоб цього не відбувалося, спеціальний емулятор STAG-FPC для системи STAG-400 DPI USA забезпечує коректні показання в паливній рейці і не допускає появи помилок.

Редуктор ми використали італійської марки Tomasetto AT09 Nordic, в конструкцію якого закладена можливість збільшення камери підігріву за рахунок використання спеціальних проставок. Це дозволить збільшити ефективність підігріву в холодних кліматичних умовах.

Встановлені форсунки STAG W03 в одиночному виконанні мають високу швидкість роботи, стабільність роботи в широкому діапазоні робочих температур, високу стійкість до різних забруднень палива і великий експлуатаційний ресурс. Вони ідеально сюди вписалися.

Місця для запасного колеса в цьому автомобілі не передбачено, але тороїдальний пропан-бутановий балон на 34 л ми розмістили в ніші багажного відділення. Такий літраж рідко зустрічається на монтажі, але господар побажав зберегти більше багажного простору, і ми виконали його побажання. Балон був обладнаний мультиклапаном GREENGAS AT02 R67-01.

Більше фото ГБО на Chevrolet Cruze в галереї.

 

Наші досягнення
Автомобиль с газобаллонным оборудованием.

Автомобілів переобладнано

100 000
Сеть СТО по установке газобаллонного оборудования.

Кількість СТО у мережі

100
Компания Профигаз может предложить 150 видов баллонов для ГБО.

Різновиди балонів

200
Обладнання