ЗАВОДСКОЕ ГБО: сервіс та ремонт


Корейські машини давно подобаються автолюбителям українського ринку. І це не даремно. Корейці дуже скрупульозно ставляться до автомобільного будівництва. Якість виготовлення деталей, якість збірки, характеристики потужності, і інше викликає тільки захоплення у майбутніх власників автомобілів.

Мало хто знає, але в Південній Кореї дуже дорогий бензин і це єдина країна в світі, яка має багато моделей авто в кожному бренді, що працюють тільки на газі. Але це не головне. В першу чергу для них важлива екологія. Більшість таксі, комерційного транспорту, легкових і вантажних автомобілів, престижних авто Люкс класу – їх двигуни працюють тільки на зрідженому пропан-бутані. Південнокорейські виробники Hyundai, Kia, Renault-Samsung і GM-Daewoo, стали впроваджувати ГБО 5 покоління LPI безпосередньо в процесі виробництва більше 15-ти років тому. Тому, збірка автомобілів на заводах відбувається прямо на конвеєрі з повною відсутністю бензинових складових. У даних машин спеціально розроблені під газ двигуни з паливною системою LPI (Liquid Propane Injection) – аналог бензинових моторів GDI з безпосереднім впорскуванням палива.

На наш ринок такі автомобілі потрапляють морським транспортом з Кореї як нові, так і б/в. У тих людей, які купують такі машини, рано чи пізно постає питання про обслуговування газобалонної системи таких авто. Наші СТО на Бережанській і на Чорновола виконують повний комплекс сервісу, який необхідний для таких машин.

Перше з чим ми стикаємося, коли машина прибуває із Кореї – це необхідність оснастити її заправним вузлом зі спеціально виготовленим і адаптованим перехідником італійського зразка, який прийнятий для використання на українських заправках. Після цього, за необхідності, ми міняємо фільтра і відправляємо автомобіль в щасливу експлуатацію. В ході експлуатації у клієнта може виникнути потреба зробити комп’ютерну діагностику, чистку форсунок, обслуговування арматури на балонах. Можливо, якщо арматура безповоротно виходить із ладу, ми можемо проводити заміну балона з адаптацією під європейський діаметр трубок. Також клієнти на автомобілях Hyundai, Kia з двигунами LPI звертаються з такими запитами перевірки системи запалювання, перевірки герметичності газової системи і випускного тракту за допомогою димогенератора. Ці всі роботи ми виконуємо.

 

Наші досягнення
Автомобиль с газобаллонным оборудованием.

Автомобілів переобладнано

100 000
Сеть СТО по установке газобаллонного оборудования.

Кількість СТО у мережі

100
Компания Профигаз может предложить 150 видов баллонов для ГБО.

Різновиди балонів

200
Обладнання