RANGE ROVER: кричуща розкіш


Сьогодні у нас на СТО гостює люксовий позашляховик Range Rover Autobiography. Автомобіль у цьому кузові випускається з 2013 року, носить індекс L405 і іменується в народі як Vogue. Геніальні конструктори успішно поєднали в ньому безкомпромісну розкіш і комфорт, потужність мотора і бездоганну керованість.

Двигатель в Range Rover – настоящее чудо инженерной мысли. Он оснащен механическим нагнетателем поступающего воздуха, который позволяет двигателю набирать внушительный крутящий момент почти с холостых оборотов. На двигателе применена технология непосредственного впрыска топлива, система регулирования фаз газораспределения, отключения цилиндров и множество других технологий, которые используются только на самых современных моторах. Расход топлива V-образной 8-ки может составлять от 15 до 30 литров/100 км, в зависимости от манеры вождения и режима эксплуатации. В нашем автомобиле средний расход по бортовому компьютеру на момент прибытия на СТО составлял 18 литров – цифра, при которой внушительная стоимость переоборудования в 42000 грн окупается чуть меньше чем за 9 месяцев. Двигун в Range Rover – справжнє диво інженерної думки. Він оснащений механічним нагнітачем повітря, що поступає, який дозволяє двигуну набирати значний крутний момент майже з неодружених оборотів. На двигуні застосована технологія безпосереднього уприскування палива, система регулювання фаз газорозподілу, відключення циліндрів і безліч інших технологій, які використовуються тільки на найсучасніших моторах. Витрата палива V-подібної 8-ки може становити від 15 до 30 літрів / 100 км, в залежності від манери водіння і режиму експлуатації. У нашому автомобілі середня витрата по бортовому комп’ютеру на момент прибуття на СТО становив 18 літрів – цифра, при якій значна вартість переобладнання в 42000 грн. окупається трохи менше ніж за 9 місяців.

Під капотом встановлений редуктор Valtek Palladio, забезпечує ураганну потужність в 550 к.с. у цього двигуна. Електроніка Stag 400 DPI зроблена компанією АС з Польщі та бездоганно відпрацьовує всі потужності режими роботи цього двигуна. При переобладнанні були використані форсунки АС W02 – високошвидкісні форсунки, виконані у вигляді 4-секційної рампи з розбірної конструкцією.

Варіантів установки балона на Range Rover в цьому кузові ми реалізовували кілька. Одним з варіантів може бути тороидальний балон в нішу запасного колеса з перенесенням повітряного компресора, який працює для потреб пневмопідвіски. В такому випадку величезну запасне колесо доведеться викладати або воно займе весь простір в багажнику. Тому господар цього авто зупинився на установці циліндричного балона, об’ємом 80 літрів і діаметром 315 мм. Балон встановлений на спеціально виготовлену рамку і не заважає діставати з-під підлоги запасне колесо, а його розмір дозволяє експлуатувати багажник в його повному об’емі – дві валізи розміщуються без проблем. На балоні встановлено мультиклапан класу R67-01, оснащений 5-ю рівнями захисту, який гарантує максимальну безпеку.

Для збереження бездоганного зовнішнього вигляду цього гіганта, господареві була запропонована установка заправного вузла з перехідником, для якого в спідниці бампера було зроблено невеликий отвір діаметром 10 мм. Доступ до заправного вузла для заправника на АЗК вийшов чудовий.

Торпеда автомобіля повністю обшита шкірою, тому для установки перемикача було знайдено місце помітний з місця водія. І з огляду на те, що система не вимагає ніяких втручань з боку водія, натискати часто на нього не доведеться..

Більше фото ГБО на Range Rover Autobiography в галереї.

 

Наші досягнення
Автомобиль с газобаллонным оборудованием.

Автомобілів переобладнано

100 000
Сеть СТО по установке газобаллонного оборудования.

Кількість СТО у мережі

100
Компания Профигаз может предложить 150 видов баллонов для ГБО.

Різновиди балонів

200
Обладнання