Обслуговування редукторів

Незалежно від того, встановлено на ваш автомобіль ГБО 4-го або 2-го покоління, в системі обов’язково присутній редуктор. Його головне завдання в зниженні тиску і випаровуванні газового палива, що надходить з балона. А від нормального функціонування редуктора безпосередньо залежить, і робота газобалонної системи в цілому. Збільшена витрата палива, відсутність тяги, несвоєчасні переходи з бензину на газ та інші нештатні ситуації цілком можуть служити сигналом до того, що редуктор вимагає обслуговування.

Reducer_service1
Сучасні газові редуктори розраховані на тривалий термін експлуатації, але при цьому вимагають проведення регламентного обслуговування з повною заміною ремкомплекта після 50-60 тис. км. Для різних виробників ця цифра може відрізнятися, а з поправкою на якість газового палива сервісне обслуговування редуктора може знадобитися і значно раніше.

Reducer_service3
На перший погляд, провести профілактику редуктора можна і самостійно, але краще звернутися для цього на автогазову СТО, де фахівці зможуть грамотно підібрати оригінальний ремкомплект і кваліфіковано його замінити. Після самостійного обслуговування ви можете тільки розраховувати на те, що після складання через ущільнення редуктора не буде витоків, а всі клапани будуть забезпечувати герметичність. Імовірність того, що редуктор буде нормально функціонувати дуже невелика, адже тонкощі налаштування конкретної моделі редуктора, заміна діафрагм і кілець ущільнювачів вимагають певних навичок.

Reducer_service2
Перед зняттям редуктора з автомобіля обов’язково перекривається видатковий вентиль на балоні, а газ, що залишився в паливопроводі, повинен бути вироблений. Далі необхідно від’єднати від редуктора всі рукава і трубки. Після цього проводиться демонтаж редуктора і його повне розбирання. Надалі редуктор очищається від всіх відкладень і забруднень, і лише потім майстер приступає до його збирання. При цьому використовується повний ремкомплект і часткова заміна ущільнювачів або діафрагм неприпустима. Все повністю повинно бути замінено новими елементами, включаючи фільтр очищення газового палива і кришку фільтра.

Reducer_service5
При обслуговуванні на професійному СТО майстри не тільки проводять обов’язкове притирання клапанів, але і складання самого редуктора з перевіркою герметичності всіх ступенів на спеціальному стенді. Тільки після такого кваліфікованого обслуговування ви отримаєте 100% гарантію нормального функціонування редуктора і забезпечення всіх параметрів необхідних для коректної роботи газобалонного обладнання.
Після складання редуктор встановлюється на місце. Всі трубки і рукава після підключення і відкриття витратного вентиля перевіряються на герметичність. Так само обов’язково контролюється рівень охолоджувальної рідини в розширювальному бачку і усуваються можливі повітряні пробки системи охолодження.

Reducer_service6
Головною причиною, довірити обслуговування редуктора професіоналам на СТО, є обов’язкова регулювання тиску після закінчення робіт. Для цього майстер використовує комп’ютер зі спеціальною діагностичною програмою, що зробити в домашніх умовах просто неможливо.

Reducer_service7
Крім того, пам’ятайте, що в гарантійний період будь самостійне втручання в газобалонне обладнання призводить до втрати гарантії.

Наші досягнення
Автомобиль с газобаллонным оборудованием.

Автомобілів переобладнано

100 000
Сеть СТО по установке газобаллонного оборудования.

Кількість СТО у мережі

65
Компания Профигаз может предложить 150 видов баллонов для ГБО.

Різновиди балонів

150
Наші клієнти
               
Обладнання