Монтаж ГБО на дизель

Переваги газодизельних систем:

  • економія паливних витрат до 40%;
  • щадний режим роботи паливної системи;
  • поліпшення згоряння дизельного палива;
  • постійно чистий фільтр сажа;
  • м’яка, плавна робота двигуна;
  • приріст потужності до 15%;
  • збільшення запасу ходу до 50%.

Зростання цін на дизельне паливо робить економічно виправданим оснащення автомобілів з дизельними двигунами газобалонним обладнанням . Установка ГБО спільно з дизелем виправдана для вантажних машин, пасажирського транспорту та сільськогосподарської техніки. При схемі «газ на дизель» дизельне паливо використовується для підпалювання паливо-повітряної суміші. Паралельна робота на обох видах палива дозволить заправляти солярку, якщо поблизу немає газозаправної станції.

Вигоди спільного використання газового обладнання та дизеля

Крім очевидної економічної вигоди від різниці цін, монтаж ГБО на дизель зменшує знос механізмів двигуна і викиди в атмосферу. Паливо вигорає в значно більшій мірі, що зменшує накопичення гару на деталях двигуна і вміст шкідливих речовин у вихлопі. Переробка паливної системи не вимагає радикальних змін конструкції і складних технічних хитрувань, при цьому не знижуючи, а підвищуючи ресурс механізмів.
GBODieselUA

Хочете отримати консультацію по ГБО на дизель? Надішліть заявку прямо зараз!!

  • Имя*
    0
  • Контактный телефон*
    1
  • Город*
    2
  • Email*
    3
  • Комментарий*Опишите кратко цель Вашего обращения
    4
  • 5

Конструктивні особливості та варіанти комплектації
Ступінь заміщення дизеля газом залежить від конструкції газобалонного обладнання та двигуна автомобіля. Має значення і навантаження на двигун. При досягненні співвідношення обох видів пального 80:20 пропадає характерний для дизельних моторів вихлоп чорного диму. Дана схема – одна з небагатьох на ринку, що оптимізує роботу двигуна відразу по всіх параметрах. Компанія Profigas пропонує такі варіанти комплектації систем «газ на дизель»:
GREENGAS TITANIUM – для дизельних автомобілів з плунжерними ТНВД. Вбудовується в автомобілі з механічним паливним насосом високого тиску. У налаштуваннях єдиного емулятора є вибір ступеня емуляції (5 варіантів). Емулятор здебільшого або не використовується (немає датчиків), або використовується як канал інформації для регулювання.
GREENGAS DNA – для двигунів з насос-форсунками і Common Rail з аналоговими датчиками. Тут довга проводка (для зручного монтажу на сідельних тягачах з відкидною кабіною) і два емулятора. Одночасно можна імітувати двоканальний датчик положення педалі (TPS) або датчик масової витрати повітря (аналоговий сигнал), і датчик наддуву турбіни.

Может быть Вы искали:
Наші досягнення
Автомобиль с газобаллонным оборудованием.

Автомобілів переобладнано

100 000
Сеть СТО по установке газобаллонного оборудования.

Кількість СТО у мережі

65
Компания Профигаз может предложить 150 видов баллонов для ГБО.

Різновиди балонів

150
Наші клієнти
               
Обладнання