Емулятори для ГБО
Недостатньо купити якісне ГБО і правильно його налаштувати, слід подбати і про те, щоб штатні системи автомобіля прийняли його як рідне. Сучасні машини напхані різною електронікою, яка обробляє і транслює між собою сигнали, необхідні для безперебійної роботи. І якщо, наприклад, датчики зафіксують підвищений тиск у паливній рампі, то електроніка вважатиме це збоєм, а на панелі приладів ви тут же побачите індикатор Check Engine.
Секрет в тому, що штатна електроніка автомобіля при переході на газ продовжує працювати по закладеному в неї алгоритму і навіть не підозрює, що замість бензину мотор спалює газове паливо. Управляє роботою на газі окремий контролер, який ніяк не впливає на роботу штатних систем і для того щоб коригувати помилкові сигнали виникає необхідність в установці спеціальних емуляторів.
Емулятори тиску
У паливній рампі деяких автомобілів є датчик тиску. При роботі на газі двигун не витрачає бензин, в результаті тиск в рампі зростає. При цьому штатний блок управління, отримавши відповідну інформацію, повідомляє про неполадки і скорочує час уприскування. Що природно позначається і на роботі ГБО, адже контролер газобалонного обладнання обробляє сигнали штатного ЕБУ.
Для вирішення цієї проблеми можна використовувати емулятори тиску. Це електронний пристрій імітує правильні параметри тиску і не допускає появи помилок. Виробники ГБО пропонують різні моделі емуляторів тиску для певних автомобілів. Наприклад, польська компанія AC SA і італійська AEB пропонують емулятори тиску, які використовуються для наступних автомобілів:
- STAG FPE – Ford Explorer, Chevrolet Express;
- STAG FPE-V – Ford Kuga, Volvo XC-90, Ford Mondeo 2.5T, Ford Focus ST, Volvo S80;
- STAG FPE-GM – Chevrolet Captiva, Chevrolet Malibu, Opel Antara, Cadillac Escalade, Hummer H2;
- AEB – Range Rover 4.2 Supercharged, Jaguar 2.5 і 3.0, Ford Kuga;
Монтується емулятор поруч з електронним модулем паливного насоса, і підключається до електроніки автомобіля таким чином, щоб коригувати показання тиску. У більшості випадків вже після монтажу емулятор виходить на робочий режим, без необхідності калібрування.
Емулятори показань рівня палива
При перемиканні роботи двигуна на газ, бензин з паливного бака перестає витрачатися. А на деяких автомобілях бортовий комп’ютер, звіряючи пройдений шлях і покази рівня вважає, що датчик в баку вийшов з ладу і починає коригувати показання рівня на панелі приладів. Така ситуація часто зустрічається в автомобілях французького виробництва (Citroеn, Peugeot, Renault) на деяких японцях (Toyota, Lexus, Honda, Acura) і американцях (Chevrolet, Ford Mustang). Щоб цього не відбувалося, використовуються емулятори рівня палива Stag або AEB. Вони підключаються паралельно основному датчику і зберігають свідчення рівня бензину на фактичному рівні. Це дозволяє бачити реальний рівень палива на підставі положення поплавка. Процес повернення до реальних показаннями відбувається протягом двох хвилин після кожної зупинки двигуна.
-
андрей 24 July 2016
здраствуйте! ставил у вас гбо высвечивать стал чек езжу к вам каждый месяц все бестолку ошибки убирают и через 100км опять загорается. что можете посоветывать ?
Ответить -
Владимир Мельниченко 25 July 2016
Здравствуйте! Пожалуйста опишите ваши проблему подробнее. Укажите пожалуйста марку, модель, номер автомобиля. Если есть возможно сть укажите номер сервичной книжки и номер заказ-наряда. Что отвечают специалисты СТО?
Ответить -
Мирас 28 November 2016
Здравствуйте! Подскажите пожалуйста , у меня вот такая проблема, на Тойота Прадо 120 с объмом 4,0 установлено оборудоваеие Зенит. Загорелся чек и выдает ошибку 0606 , сбой модуля энергосбережения в процессоре. наши элнктрики не могут разобратся в проблеме. На бензине не горит чек ,горит только на газе. Если не трудно помогите. Приехать к вам не могу ,живу в Казахстане.
Ответить -
Владимир Мельниченко 30 November 2016
К сожалению, мы не занимаемся установкой оборудования Зенит и оказать дистанционную помощь в данном случае не сможем.
Ответить -
Artur 14 December 2016
Занимаюсь зенитом давно!название ошибки не встречалась раннее.попробуйте просканироввть другим сканером,может у официалов.мне кажется там кривой перевод
Ответить -
Андрей 20 April 2017
Мирас, ошибка р0606 неисправность блока управления на самом деле говорит о неисправности катализатора. В двух словах не объяснить, поверьте на слово)) В Харькове мы лечим это чиповкой, грубо говоря заливаем в блок прошивку с эмиратки и проблема уходит. Потом, соответственно удаляем ненужный катализатор. Удачи!
Ответить -
Ярослав 8 May 2017
У мене також проблема із датчиком бензину на octavia a5 2.0 fsi (bvz). Після встановлення ГБО 4 покоління, електроніка STAG 400 dpi. Підскажіть який емулятор мені потрібно поставити для вирішення цієї проблеми.
Ответить -
Владимир Мельниченко 11 May 2017
По можливості більш детально опишіть вашу проблему. Бензин в системах ГБО на двигунах з прямим впорскуванням теж витрачається (до 30%), тому датчик і повинен показувати зменшення рівня. Якщо є відхилення чи дійсно некоректні показання краще звернутись для діагностики на СТО, де наші спеціалісти зможуть надати більш детальні консультацію
Ответить -
Григорій 7 October 2017
Renault Megan 3.Встановили ГБО STAG ,але датчик бензину постійно невірно показує рівень бензину.Що робити?
Ответить -
Владимир Мельниченко 9 October 2017
Скоріш за все для вашого авто потрібен емулятор. З цим питанням краще звернутися по телефону на найближче до вас СТО.
Ответить -
Володимир 13 March 2019
Обладнання stag 400 dpi, октавіа а5 cda. Після встановлення гбо на прогріту заводиться з 3-4 разу, в процесі заводки діагностика показує що немає відповіднго тиску в паливній рампі, при зчитуванні помилок одразу дві помилки в один і той самийчас в яких говориться що в тиск в рампі більше допустимого і менше допустимого. Як має працювати емуляція тиски палива, з чим повязана дана проблема??? P.S. до встановлення гбо прблем не було, після всановлення гбо замінені: датчик тиску палива, ТНВД
Ответить -
Владимир Мельниченко 13 March 2019
Консультацию по этому вопросу лучше получить непосредственно на СТО.
Ответить -
Евгений 26 February 2020
Добрый день! Поставил ГБО на американский Ford Escape 2.5 2015г. Подскажите, пожалуйста, при езде на газе стрелка уровня топлива в баке остается на одном уровне, а вот дистанция до следующий заправки уменьшается. Как в данном автомобиле добиться пересчета показаний до следующей заправки? Нежно ставить эмулятор уровня топлива?
Ответить -
Владимир Мельниченко 27 February 2020
Эмулятор уровня в данном случае не поможет. Он призван сбрасывать ошибочные показания уровня именно для индикатора, а в вашем случае стрелка и так не меняет свое положение. Решения вашей проблемы на данный момент нет.
Ответить -
Юрий 11 May 2020
Емулятор нужен для рено докер есть ли У вас? И почему не устанавливается нормальные показания топлива после снятия клеммы аккумулятора и поможет ли эмулятор?
Ответить -
Вероника 13 May 2020
Добрый день! Для данного автомобиля действительно нужен дополнительный эмулятор уровня бензина (STAG FLE-FC), который при каждом перезапуске двигателя будет восстанавливать показания и показывать фактические данные. Снятие клеммы аккумулятора не всегда может помочь, потому самым действенным способом может быть только дозаправка бензином для обнуления данных.
Ответить -
Илья 7 October 2022
Доброе утро,поставил ГБОна Форд фокус 2 1.6 115 лс езжу на газу а стрелка топлива бензина постоянно падает ,подскажите что делать ?
Ответить -
Вероника 7 October 2022
Доброго дня. Підкажіть, падає стрілка рівня бензину або кількість кілометрів, що залишилися до заправки, зменшується? Ви з якого міста? Можливо під'їдете на сервіс?
Ответить -
Артур 27 December 2022
Доброго дня, поставив ГБО на форд фокус 2 1.6 115 кс, при їзді на газу постійно падає стрілка рівня бензина і зменшується кілометраж до заправки на бортовому компютері. В чому справа може бути?
Ответить -
Вероника 6 January 2023
Добрий день, така поведінка стрілки рівня бензину є типовою для цього автомобіля, така стратегія підрахунку кількості палива закладена автовиробником, тому при роботі на газі ніби-то зменшується кількість бензина, але по факту бензин не споживається. На сьогоднішній день виробники ГБО шукають вирішення проблеми.
Ответить