
AUDI A6 – універсальний і потужний автомобіль, який не потребує представлення. Відмінне зчеплення з дорогою, прекрасна маневреність, високий рівень безпеки – все про нашого гостя. Сідаючи за кермо такого авто, відразу відчуваєш внутрішній комфорт і впевненість у собі. Також важливо, коли у тебе під капотом 252 к.с.

У нашей A6 2-литровый двигатель TFSI с турбонаддувом и непосредственным впрыском топлива и максимальным крутящим моментом 370 ньютон. Она интересна также тем, что оснащена супербыстрой преселективной автоматической коробкой передач S-Tronic, братом-близнецом фирменного Direct Shift Gearbox (DSG) от Фольксваген. Еще в начале 80-х годов группа компаний Volkswagen Audi занималась разработкой преселективных автоматических коробок передач. В 2002-м году такая коробка S-Tronic с двумя сцеплениями впервые стала использоваться серийно. S-tronic может спокойно проходить без обслуживания 100 000 – 150 000 км. У нашої A6 2-літровий двигун TFSI з турбонаддувом і безпосереднім уприскуванням палива і максимальним обертовим моментом 370 ньютон. Вона цікава також тим, що оснащена супершвидкої преселективной автоматичною коробкою передач S-Tronic, братом-близнюком фірмового Direct Shift Gearbox (DSG) від Фольксваген. Ще на початку 80-х років група компаній Volkswagen Audi займалася розробкою преселективним автоматичних коробок передач. У 2002-му році така коробка S-Tronic з двома зчепленнями вперше стала використовуватися серійно. S-tronic може спокійно проходити без обслуговування 100 000 – 150 000 км.

У AUDI відмінна динаміка розгону – за 6,9 секунд вона розміняє першу сотню км. Бензин вона попросить не нижче А95 марки, що досить затратно при її витраті – це може бути до 18л / 100 км, в залежності від манери водіння.
Для даного автомобіля була обрана польська електроніка STAG 400 DPI з прошивкою, розробленої для цього коду двигуна в дослідницькому центрі в Білостоці. Завдяки стендової обкатці ця система є цілком безпечною для двигуна, забезпечуючи повну безпеку і захист бензинових форсунок і високу потужність при низькій витраті палива. Споживання скрапленого газу на 20% вище, ніж в актуальних свідченнях бортового комп’ютера на бензині, а середнє споживання бензину становить близько 2 л. / 100 км.

Сенсорну кнопку перемикання LED-500 ми встановили зліва від рульової колонки, вона легко проглядається з місця водія, інформуючи його про зміну режимів роботи системи. Демонстрація актуального рівня газу в балоні здійснюється за допомогою показника рівня газу – чотири зелених світлодіода інформують про ступінь наповненості, а червоний світлодіод сигналізує про рівень резерву.
Підкапотного простору в автомобілі не так багато, але наші майстри оснастили Audi досить компактним редуктором GREENGAS AT09 Nordic XP, що дозволяє забезпечити максимальну потужність даного двигуна.

Корейские скоростные форсунки HANA установлены максимально близко к врезке во впускной коллектор, они обеспечивают быструю и точную подачу газового топлива в каждый цилиндр. Цилиндрический баллон GREENGAS на 70л был смонтирован на специальные кронштейны внутри багажного отделения и был оборудован мультиклапаном той же марки, класса R67-01.
Більше фото ГБО на Audi A6 в галереї.