Напевно, в першу чергу слід відзначити зовнішній вигляд нашого нового гостя Chrysler 300С. Виглядає він приголомшливо – респектабельний, елегантний, оригінальний дизайн ловить погляди на дорозі регулярно. Такий автомобіль не часто трапляється, і про таке ми пишемо вперше. Його габарити на седан не дуже схожі, але він і не кросовер, хоча витрата палива ближча до другого. Бензину він споживає від 17-21 л/100 км, залежно від манери їзди власника.
Під капотом у Chrysler 300С 6-циліндровий двигун на 3,5 л і потужністю 253 л. Для цього танка ми підібрали польське обладнання STAG QMAX PLUS, яке є останньою та інноваційною версією у сімействі Q-генерації. Великий пакет вбудованих функцій контролера дозволяє налаштувати автомобіль до ідеалу.
Щоб забезпечити повну потужність роботи двигуна, наші майстри встановили редуктор GREENGAS AT13 XP, який вже відрегульований у заводських умовах, має чудові експлуатаційні характеристики та стійкий до агресивних домішок у газі. Система динамічної компенсації забезпечує стабільний тиск на виході зі збільшенням навантаження двигуна.
Високошвидкісні форсунки корейського виробника HANA були встановлені в одиночній версії максимально близько до впускного колектора, що забезпечить швидку та точну подачу газу до циліндрів двигуна.
Як видно на фото, кнопка перемикання палив газ/бензин була встановлена подалі від цікавих очей внизу біля дверей водія.
Тороїдальний газовий балон на 47 л GREENGAS був встановлений в ніші для запасного колеса і обладнаний мультиклапаном з 5-ма ступенями захисту Tomasetto AT02 Sprint.
Більше фото ГБО на Chrysler 300С в галереї