DODGE DURANGO: разюча агресія

Разюча агресія навпіл з шиком. Саме так можна охарактеризувати нашого гостя. Dodge Durango в рояльному лаці і спорткомплектаціі – кросовер останнього покоління американського автогіганта Chrysler. Агресивний і брутальний дизайн кузова, просторий і ергономічний салон з повністю новою передньою панеллю, поверненою на сім градусів до водія центральною консоллю, чорною стелею – тут все створено для комфорта під час їзди водія і його пасажирів. Модель GT, а саме така у нас сьогодні модель на переобладнанні, може похвалитися свіжою передньою частиною, величезними 20-дюймовими легкосплавними колесами і агресивною передньою частиною.
Практично невідомий за межами Америки, в самій Америці Durango настільки популярний і затребуваний, що в планах є навіть модернізувати автомобіль для використання в поліції. Його напарником в гонитві стане Dodge Charger Pursuit, а в інтернеті вже гуляють їх оновлені зображення. Чи правда це ми подивимося швидше вже в наступному році, а поки повернемося до нашого гостя.
Агрегатований Dodge Durango GT атмосферним двигуном V6, об’ємом 3,6 л., потужністю 290 к.с. і крутним моментом в 353 Нм. І, якщо в автомобілі все зроблено з шиком, в ньому просторий салон, чудові буксирувальні і позашляхові здібності, то економією палива в цьому велетні не похвалитися – воно варіюється в межах 14-20 л / 100 км, в залежності від манери їзди власника.
Воістину, шикарній машині потрібне відповідне газове обладнання. Тому ми підібрали для неї обладнання голландського бренду Prins, який по праву вважається світовим лідером в розробці альтернативних паливних систем. Всі ключові компоненти системи мають OEM якість.
Електронний блок управління версії VSI 2.0 оснащений 32-бітовим процесором і вбудованим емулятором форсунок. Чудово підходить до нашого сучасного і високотехнологічного двигуна.
Редуктор в своєму роді унікальний, підтримує потужність до 500 к.с. і дозволяє перемикатися на газ максимально швидко після заведення. Володіє високими робочими характеристиками, має клапан скидання надлишкового тиску, вмонтований температурний датчик, а сам редуктор виконаний в корпусі з анодованого алюмінію, який відрізняється своєю стійкістю до корозії.
Для Durango ми використовували 2 форсункові рейки, розроблені японською корпорацією Keihin спільно з компанією Prins, які забезпечують бездоганну якість і надійність в роботі на газі. Їх довговічність цьому підтвердження, адже ресурс роботи у них становить 250 000 км.
Компактна конструкція кнопки перемикання газ / бензин дозволила вмонтувати її у відсіку поруч з роз’ємами мультимедіа. Вона оснащена адаптивної підсвічуванням, колір якої можна підібрати під колір підсвічування панелі приладів і інтенсивність освітлення якої змінюється в залежності від освітлення зовні. Перемикач також має вбудований звуковий сигнал, що попереджає про зміну режимів, помилки або низький рівень газу.
При установці газового балона, наші майстри зазвичай приміряють на автомобіль кілька варіантів і видів балонів. В даному випадку клієнт вибрав установку балона під днищем автомобіля – тороидальний на 72 л, GREENGAS, який ми обладнали мультиклапаном з 5-ю ступенями захисту, класу R67-01.
Більше фото ГБО на Dodge Durango в галереї.
Додати коментар

Автомобілів переобладнано
0
Кількість СТО у мережі
0
Різновиди балонів
0