Ford Explorer:достатньо ідеальний, щоб відчути себе королем дороги

Американський середньорозмірний кросовер Ford Explorer, що випускається компанією Ford Motor Company, є одним з автомобілів, що найбільше продаються, протягом майже трьох десятиліть. У неї місткий салон із сучасним дизайном, і оснащена вона системою повного приводу.

Ford Explorer агрегатований дуже бадьорим силовим агрегатом, об’ємом 3,5 л., потужністю 294 л. Витрата палива цього авто залежить від ступеня натискання на педаль акселератора і варіюється від 15 до 20 л/100 км. За такої витрати господарем було прийнято правильне рішення перевести його авто на газ.

Газобалонне обладнання на Ford Explorer ми встановлюємо не вперше. Тому, беззаперечним варіантом саме на цей автомобіль стала польська електроніка STAG QMAX PLUS – остання і найпотужніша система в Q-генерації. Система працює за протоколом OBD, гарантуючи найбільш підходящий до навантаження двигуна та умов роботи впорскування газу. .

Для цього двигуна був обраний італійський редуктор GREENGAS AT13XP, який працює коректно в усьому діапазоні температур у будь-яку пору року, і автомобіль не втрачає при цьому свій запас потужності. Його особливістю є застосування системи компенсації вихідного тиску, що дозволяє двигун безперебійно працювати в будь-яких експлуатаційних режимах. .

Тороїдальний балон GREENGAS на 57 літрів ми розмістили на місці для запасного колеса і обладнали його мультиклапаном з 5-ма ступенями захисту, класу R67-01. Сенсорний перемикач газ/бензін LED-500 встановили зліва від кермової колонки. Корейські форсунки Hana максимально точно і швидко подають газ у циліндри двигуна, і мають тривалий ресурс роботи до 250000 км.
Більше фото ГБО на Ford Explorer в галереї .
Додати коментар

Автомобілів переобладнано
0
Кількість СТО у мережі
0
Різновиди балонів
0