FORD F-150: американська велич

FORD F-150

Здається, що мотора з об’ємом 2.7 для цього велетня недостатньо. Та тільки не в нашому випадку. Цей новенький американський гігант оснащений не простим агрегатом. Тут працює двигун 2.7 Ecoboost з потужністю 325 к.с., а досягнута така потужність завдяки технології прямого впорскування палива. Звісно, для цінителів таких дорогих автомобілів також є і дороге газобалонне обладнання Prins, за допомогою якого є можливість «прогодувати» всіх 325 скакунів.

До речі, як раз на Ford F-150 є тільки одне рішення для переобладнання його на газ – це комплект газобалонного обладнання від голландської компанії Prins. Виходячи з цього, на автомобіль була встановлена система Prins VSI-2.0 DI. Prins VSI-2.0 DI – це інноваційна автогазова система з технологією подвійного впорскування. Алгоритм роботи цієї системи передбачає впорскування газового палива у паровій фазі в канали впускного колектора і довпорскування мінімальної порції бензину (3-5%) через штатні бензинові форсунки для їх захисту від перегріву та закоксовки. Блок управління виробляє компанія Bosch.

Сенсорна кнопка газ/бензин

Для цього 6-циліндрового мотора ми використали дві 3-секційних форсуночних рейки та встановили потужний редуктор Prins, який розрахований на двигуни, потужністю до 500 к.с. та має стабільні параметри роботи у всіх температурних режимах.

Кажуть, що саме у Prins найгарніший перемикач видів палива. І тут важно сперечатись, бо його можна адаптувати до кольору штатної підсвітки панелі приладів, він дуже компактний і непомітний, та після монтажу виглядає так, ніби це «рідна» штатна кнопка в авто.

Форсунки Keihin

При монтажі балону, ми підібрали зовнішній тороїдальний балон на 89 літрів ТМ GREENGAS та облаштували його мультиклапаном, класу R67-01, Tomasetto AT02 Sprint.

Більше фото ГБО на Ford F-150 в галереї.