Ford Mustang з ГБО

Ford Mustang вперше викотився на дороги Америки в 1964 році, завоював величезну популярність і цілком виправдано отримав звання культового авто. За весь час випуску він змінив 6 поколінь і кожне з них піднімало імідж дикого скакуна на новий рівень. Поголів’я справжніх мустангів на наших дорогах не настільки численне як хотілося б, але все ж знаходяться цінителі, які не сприймають ні один інший суперкар.

Ford Mustang
Ford Mustang

Ford Mustang п’ятого покоління агрегатирован двигуном V6 об’ємом 4.0 літра з системою газорозподілу SOHC. Цей мотор видає потужність 210 кінських сил при 5300 оберотах на хвилину. Саме цей табун і приборкали професіонали нашої СТО, встановивши на Ford Mustang ГБО 4 покоління.

Ford Mustang: заправочное устройство под бамперомFord Mustang: заправний пристрій під бампером
Ford Mustang: заправний пристрій під бампером

Головною умовою переобладнання було збереження технічних характеристик Ford Mustang в поєднанні з можливістю знизити витрати на паливо. Для цього на автомобіль змонтували газобалонну установку на основі блоку управління STAG-300-6 QMAX PLUS. Створений спеціально для 6 циліндрових двигунів, цей контролер має найбільш просунутий функціонал, який дозволяє встановити і налаштувати ГБО на найсучасніші автомобілі. Серед його переваг автоадаптація OBD, інноваційна технологія автоадаптаціі ISA3, автоматичний скидач помилок, накладання палива в момент перемикання, вбудовані емулятори рівня і тиску палива.

Ford Mustang: баллон установлен вместо запаскиFord Mustang: балон встановлено замість запаски
Ford Mustang: балон встановлено замість запаски

Нормалізацією тиску і переведенням газу в парову фазу в даній системі займається редуктор Tomasetto AT13 Antartic Super, здатний забезпечувати номінальну продуктивність в системах потужністю до 340 к.с., а впорскуванням газового палива займаються форсунки Hana 2001 Single Type B, що підтримують потужність 26-39 л.с. на циліндр. Все це з запасом перекриває заявлену для Ford Mustang потужність (210 к.с.), що дозволяє двигуну працювати на газовому паливі у всіх експлуатаційних режимах і при різних навантаженнях. У якості паливного резервуара використовується тороідальний газовий балон Green Gas (51 л.) з запірним мультиклапаном Tomasetto класу А.

Ford Mustang: редуктор Tomasetto AT13 Antartic SuperFord Mustang: редуктор Tomasetto AT13 Antartic Super
Ford Mustang: редуктор Tomasetto AT13 Antartic Super

 

ГБО на Ford Mustang є не тільки альтернативною паливною системою, що збільшує комбінований пробіг на двох заправках майже вдвічі, але і дозволить власнику значно знизити витрати на паливо за рахунок того, що газ практично вдвічі дешевше бензину.

Більше фото цього автомобіля в галереї.