Lexus LS460: форсунки Hana 2001 Single (Type B)[/caption]
Под капотом также установлены:
- два редуктора Landi Renzo LI10 AM, каждый из которых обеспечивает стабильное давление в системах мощностью до 215 л.с. (суммарно до 430 л.с.);
- два фильтра паровой фазы газа с булпреновыми фильтроэлементами;
- 8 одиночных форсунок Hana 2001 Single (Type B).
Все газобаллонное оборудование монтировалась скрытно, так чтобы посторонний человек даже не заметил наличия ГБО в автомобиле. Так что теперь владелец престижного Lexus LS460 может в полной мере наслаждаться ездой на газовом топливе и при этом серьезно экономить.
Больше фото переоборудованного Lexus LS460 вы можете посмотреть в галерее.
Установка газобалонного обладнання на автомобілі преміум-класу для нашого СТО справа звична. При зверненні власників таких машин, проблем з вибором обладнання не виникає, але іноді доводиться вирішувати і досить неординарні завдання.

Всім відомо, що одним з мінусів установки газового обладнання є зменшення багажного простору, адже балон з пропан-бутаном доводиться встановлювати в багажник за спинки задніх сидінь. Як варіант, його можна розмістити в ніші запасного колеса, але і тут доводиться відмовлятися від запаски. Такі типові методи розміщення підходять для більшості сучасних автомобілів, а завдяки великому асортименту балонів у нас в наявності, ми завжди зможемо підібрати оптимальну конфігурацію. Але бажання клієнта для нас закон, а можливість реалізувати нестандартну ідею приносить тільки задоволення.

У випадку з Lexus LS460 була поставлена задача розмістити пропан-бутановий балон в багажному відсіку. Але конструктивні особливості даного бізнес-седана потребували нестандартних рішень . Штатний холодильник вбудований в спинку заднього дивана не дозволяє встановити звичайний циліндр між колісними арками, а під нішею запасного колеса знаходиться компресор пневмопідвески і адсорбер, що так само виключає монтаж тороїдального балона в нішу запаски. І наші фахівці звичайно ж знайшли рішення, яке і оформили у вигляді двох циліндричних балонів GREENGAS, об’ємом по 35 л кожен. Завдяки їх розмірам (D315 мм, L498 мм) обидва балона були встановлені в ніші за арками задніх коліс.

На кожен з балонів змонтований окремий мультиклапан АТ02, а систему заправки і подачі газового палива з’єднали в загальні магістралі. Таким чином заправка балонів здійснюється через єдине ВЗУ змонтоване в лючку поруч з горловиною бензинового бака, а до редукторів, встановлених в підкапотному просторі, газ також надходить по єдиній магістралі. Рівень палива вимірюється окремими датчиками, але на індикатор в салоні теж виводиться сумарна інформація.

Основна частина газової системи теж підбиралася індивідуально, адже Lexus LS460 найчастіше агрегатується мотором з безпосереднім впорскуванням. Ці двигуни поки неможливо переобладнати на газ, але силовий агрегат даного автомобіля має систему розподіленого впорскування і прекрасно працює під управлінням STAG-300 QMAX PLUS . Правда установка газобалонного обладнання на даний мотор також вимагає спеціальних знань і високої кваліфікації установників при налаштуванні.

Під капотом також встановлені:
- два редуктори Landi Renzo LI10 AM, кожен з яких забезпечує стабільний тиск в системах потужністю до 215 к.с. (сумарно до 430 к.с.);
- два фільтри парової фази газу з булпреновими фільтроелементами;
- 8 одиночних форсунок Hana 2001 Single (Type B).
Все газобалонне обладнання монтувалася приховано, так щоб стороння людина навіть не помітив наявності ГБО в автомобілі. Так що тепер власник престижного Lexus LS460 може в повній мірі насолоджуватися їздою на газовому паливі та при цьому серйозно економити.
Більше фото переобладнаного Lexus LS460 ви можете подивитися в галереї.