HUMMER Н1: махина для справжніх гурманів
Створений на основі армійського M998 Humvee, позашляховик HUMMER Н1 складно назвати громадянським автомобілем. Насправді, твір американського AM General – це справжній культ! HUMMER Н1 навіть в своєму заводському виконанні здатний притягувати захоплені погляди оточуючих.
За сукупністю характеристик HUMMER Н1 відмінно вписується в поняття справжнього позашляховика, на догоду якому були віддані комфорт в салоні і керованість на шосе. При його створенні виробник думав швидше про те, як зберегти характеристики «легкого армійського танка». HUMMER Н1 може долати перешкоди висотою до 56 см (у деяких машин капот нижче), а з дорожнім просвітом в 41 см можуть позмагатися хіба що вантажівки.
Під стать цим характеристикам і силовий агрегат. Бензиновий V8 має обсяг 5,7 л і видає до 190 к.с. максимальної потужності і близько 407 Нм. Відповідно витрата такого мотора, навіть за заводськими обіцянкам, становить не менше 20 л/100 км, а в реальності може легко перестрибнути за позначку в 50 л/100 км. Але якщо використовувати весь потенціал машини в умовах бездоріжжя, то цифри можуть виявитися ще більшими.
При такому апетиті в голову неминуче приходять думки про переведення HUMMER Н1 на газ, адже це єдиний спосіб знизити експлуатаційні витрати. Але і тут власники стикаються з проблемами, адже встановити ГБО на HUMMER не так просто. Мотор сімейства Vortec з моноінжекторною системою впорскування не сумісний з обладнанням другого покоління. А грамотно встановити і налаштувати 4 покоління ГБО на таку махину, можуть далеко не всі установники.
Фахівці СТО «ПрофіГаз», отримавши це ексклюзивне замовлення, без роздумів взялися за роботу. В результаті, машина отримала систему на основі блоку управління STAG-300 ISA2, для 8 циліндрового мотора. Дана електроніка керує роботою газобалонної системи, спираючись на дані штатного блоку управління. При цьому впорскування палива відбувається за допомогою 2 форсункових рейок STAG W-02 BFC. По одній на кожну голову. Необхідний тиск газу гарантують два пропан-бутанових редуктори Tomasetto AT13 Antartic Super, а в якості газового резервуара виступає балон GREENGAS об’ємом 121 л.
Максимальну увагу довелося приділити налаштуванням такої системи, так як розподілене впорискування палива повинно імітувати моноінжектор на даному двигуні. При тому, що газу двигун споживає більше, ніж бензину, з урахуванням різниці у вартості, економія виходить більш ніж суттєвою. А сумарний запас бензину в баку і пропан-бутану в балоні, дає можливість власнику HUMMER Н1 здійснювати далекі вояжі, не думаючи про регулярні дозаправки. Тепер двохпаливний монстр може по праву називатися високомобільним транспортним засобом.
Більше фотографій Hummer H1 з ГБО можна подивитися в галереї.
Додати коментар

Автомобілів переобладнано
0
Кількість СТО у мережі
0
Різновиди балонів
0