INFINITI M37: неврівноважений седан


Infiniti M37
Infiniti M37

Саме так INFINITI M37 називають у народі. Автомобіль приїхав до нас на переобладнання в наш одеський Profigas. Це брат-близнюк автомобіля Nissan Fuga, який зовні майже не відрізняється від нього, а всередині нарочито виділяється комфортом і розкішним достатком салону. Плавні вигини передній панелі, ємна мультимедійна система, м’яка шкіра на боковинах дверей – до всіх деталей інтер’єру так і хочеться торкатися.

Автомобіль досить податливий при будь-якому натисканні на педаль акселератора. Адже у нього під капотом знаходиться значний 6-циліндровий силовий агрегат, потужністю 333 к.с. і об’ємом 3,7 л. Пік крутного моменту доводиться на 5200 оборотах на хвилину. Розгін до першої сотні він бере за 6,3 секунди. І, звичайно, автомобіль досить ненажерливий, як для седана – 15 л / 100 км, а буває і вище, залежно від манери їзди власника.

Infiniti M37: подкапотное пространство после установки ГБО. Infiniti M37: підкапотний простір після встановлення ГБО.
Infiniti M37: підкапотний простір після встановлення ГБО.

Приборкати витрати на паливо для INFINITI M37 ми змогли, встановивши на нього польське обладнання STAG QMAX PLUS. Серед основних функцій газового блоку управління є можливість вибору способу автоадаптації OBD або ISA3, обслуговування інтерфейсу CAN і K- LINE згідно OBD2 / EOBD, накладання палива в момент перемикання. Для того, щоб уникнути деяких помилок у роботі бензинової системи в електронний блок управління, вже з самого початку інтегровані емулятор тиску і рівня палива. Вбудовані емулятори дозволяють уникнути установки додаткових, досить дорогих, пристроїв.

Infiniti M37: блок управления STAG Q-MAX PLUS. Infiniti M37: блок керування STAG Q-MAX PLUS.
Infiniti M37: блок управления STAG Q-MAX PLUS. Infiniti M37: блок керування STAG Q-MAX PLUS.

Для такого потужного двигуна ми підібрали і встановили редуктор GREENGAS AT13 XP – остання розробка італійської компанії Tomasettо, який відрегульований і протестований в заводських умовах і може встановлюватися на двигуни, номінальною потужністю до 373 к.с. Застосування системи динамічної компенсації тиску в редукторі забезпечує стабільний вихідний тиск у будь-яких експлуатаційних режимах.

Наші одеські фахівці встановили на автомобіль 2 планкові рейки форсунок на 3 циліндра ТМ АЕВ, які характеризуються плавним переходом між видами палив, економічною і акуратною витратою пального, а також підвищеною точністю дозування палива.

Infiniti M37: кнопка переключения газ/бензин LED 600.Infiniti M37: кнопка перемикання газ/бензин LED 600.
Infiniti M37: кнопка перемикання газ/бензин LED 600.

У комплекті електроніки QMAX PLUS входить кнопка-перемикач газ / бензин LED 500. Але в нашому асортименті з’явилися нові перемикачі LED 600, які мають той же функціонал, що і LED 500, але відрізняє їх світлодіодне підсвічування по всьому контуру кнопки, яку можна налаштувати під абсолютно будь-який колір підсвічування салону і передньої панелі, а також монтаж кнопки в роз’єм прикурювача. Вибір власника авто впав на установку LED 600, яку акуратно встановили зліва від рульової колонки в зоні видимості водія.

Infiniti M37: ВЗУ установлен в бензо-заправочный люк.Infiniti M37: ВЗУ встановлений в бензо-заправний люк.
Infiniti M37: ВЗУ встановлений в бензо-заправний люк.

Циліндричний балон GREENGAS на 55 л був встановлений за спинками задніх сидінь і обладнаний мультиклапаном з 5-ю ступенями захисту Tomasetto AT02 Sprint, класу R67-01.

Більше фото ГБО на Infiniti M37 в галереї .

 

Наші досягнення
Автомобиль с газобаллонным оборудованием.

Автомобілів переобладнано

0
Сеть СТО по установке газобаллонного оборудования.

Кількість СТО у мережі

0
Компания Профигаз может предложить 150 видов баллонов для ГБО.

Різновиди балонів

0
Обладнання