INFINITI QX80: преміум заощадження


Infiniti QX80
Infiniti QX80

Всі автомобілі преміум-бренду Infiniti виробляються і збираються в Японії, за винятком позашляховика QX80 і великого кросовера Infiniti QX60, які виробляються в США. А весь модельний ряд Infiniti створено на базі існуючих моделей Nissan. І більшість, що випускаються седанів, купе і кросоверів побудовані на одній платформі – Nissan FM. Але наш сьогоднішній позашляховик виняток – він створений на платформі Nissan F-Alpha. Що цікаво, Nissan Xterra був також побудований на цій платформі.

Великий, розкішний, ефектний Infiniti QX80 помітно курсує в потоці машин. Його чути і видно здалеку на дорозі, адже у нього сильний характер і незрівняне управління за рахунок нової системи придушення крену. У ньому все велике: громіздкий і масивний екстер’єр, великий кліренс, великий салон з сучасним мультимедійним обладнанням. Сильний і хижий виконавець, який створений для подорожей і тривалих поїздок, але він не створений для економії.

Infiniti QX80: 8-цилиндровый V-образный двигатель с прямым типом впрыска. Infiniti QX80: 8-циліндровий V-подібний двигун з прямим типом впорскування.
Infiniti QX80: 8-циліндровий V-подібний двигун з прямим типом впорскування.

Агрегатован цей повнопривідний велетень 8-циліндровим V-подібним двигуном з прямим типом впорскування, на 405 к.с., об’ємом 5.6 л. і 560 Нм крутного моменту.

Ідеально сумісною системою з автомобілем газового обладнання стала електроніка польського виробника АС STAG-400 DPI, яка забезпечує високий рівень економічності. А так як двигуни з прямим впорскуванням оснащені складною електронікою, вони надзвичайно чутливі до будь-яких змін у заводських параметрах роботи. Тому алгоритм роботи встановленої газової системи повинен ідеально поєднуватися з алгоритмами штатного контролера автомобіля. STAG 400 DPI вирішує цю задачу, забезпечуючи надточне дозування одночасної подачі бензину і газу для двигунів з прямим уприскуванням палива.

Infiniti QX80: блок управления. Infiniti QX80: блок керування.
Infiniti QX80: блок керування.

Встановлений редуктор GreenGas AT13 XP є останньою розробкою італійської компанії Tomasetto. Застосування подвійної мембрани дозволяє забезпечити компенсацію вихідного тиску при збільшенні навантаження двигуна, і збільшену, в порівнянні з аналогами, камеру обігріву. Мембрани GreenGas AT13XP зроблені з матеріалів з підвищеною стійкістю до агресивних середовищ.

Infiniti QX80: установленный редуктор GREENGAS AT13 XP и газовые фильтры. Infiniti QX80: встановлений редуктор GREENGAS AT13 XP та газові фільтри.
Infiniti QX80: встановлений редуктор GREENGAS AT13 XP та газові фільтри.

Високошвидкісні форсунки Hana 2001 року в виконанні Single забезпечать нашу гігантові точну подачу газового палива і збережуть свої робочі характеристики протягом тривалого терміну експлуатації, адже вони не вимагають тарировки, і як заявляє виробник, їх ресурс складає 250 000 км.

Infiniti QX80: газовый баллон на 89 литров под кузовом автомобиля вместо запасного колеса. Infiniti QX80: газовий балон на 89 літрів під кузовом автомобіля замість запасного колеса.
Infiniti QX80: газовий балон на 89 літрів під кузовом автомобіля замість запасного колеса.

Про багажне відділення слід окремо написати. Воно ж теж величезна. Сидіння другого і третього ряду можуть бути складені і тоді обсяг багажу зростає до 2 693 літрів! Такий собі міні-автобус. Ми вирішили його не зменшувати і встановили газовий балон на 89 літрів під кузовом автомобіля замість запасного колеса на спеціальні кронштейни. Балон обладнали мультиклапаном з 5-ю ступенями захисту, класу R67-01 від компанії Tomasetto.

Більше фото ГБО на Infiniti QX80 в галереї.

 

Наші досягнення
Автомобиль с газобаллонным оборудованием.

Автомобілів переобладнано

0
Сеть СТО по установке газобаллонного оборудования.

Кількість СТО у мережі

0
Компания Профигаз может предложить 150 видов баллонов для ГБО.

Різновиди балонів

0
Обладнання