Його керованість іноді порівнюють із ходінням по морю як на кораблі. Настільки цей автомобіль комфортний і м’який у міському трафіку. Хоча його кліренс дозволяє спокійно їздити як містом, так і на природу. Надійний кросовер з чоловічими «рисами» кузова Hyundai Santa FE починає заощаджувати вже сьогодні.
Чотирьохциліндровий мотор 2.4 GDI з потужністю 188 л.с. по місту витрачає палива близько 13-15 л/100 км. На нього було встановлено польську електроніку STAG 400 DPI. Співвідношення газу порівняно з бензином становитиме 80/20, де 80% це буде споживання газу, а 20% – бензину. При цьому додатковим помічником за показаннями залишку та витрати газу було встановлено ультразвуковий датчик GREENGAS UltraZ. Зручний своєю точністю та установкою, так як не вимагає жодних втручань із системою, встановлюється на дно балона.
Серед переваг встановленого редуктора GREENGAS AT09 NORDIC XP слід відзначити застосування подвійної мембрани, що дозволяє забезпечити компенсацію вихідного тиску при збільшенні навантаження на двигун та збільшену в порівнянні з аналогами камеру обігріву. Мембрани GREENGAS AT09 NORDIC XP виготовлені з матеріалів з підвищеною стійкістю до агресивних середовищ.
Корейські форсунки Hana Single відрізняються високою надійністю, швидкістю відкриття-закриття та продуктивністю. Добре зарекомендували себе під час роботи в наших умовах за рахунок високої стійкості до забруднень.
Тороїдальний балон GREENGAS на 54 л був встановлений в ніші багажника і обладнаний мультиклапаном з 5-ма ступенями захисту того ж бренду.
На прохання власника авто ми додатково здійснили комп’ютерне регулювання системи упорскування. Це забезпечить надійний захист від «підгоряння» клапанів.
Більше фото ГБО на Hyundai Santa FE в галереї.