Lincoln Navigator: поворот на ГБО!

Вперше цей повнорозмірний позашляховик побачили на дорогах США ще в 1997 році. Перший NAVIGATOR марки Lincoln був створений на загальній базі з Ford Expedition і вже за перший рік розійшовся тиражем 44 тыс. автомобілів. Примітно, що три покоління підряд гігантський позашляховик агрегатувався тільки 5,4-літровим мотором. І цей мотор навіть за обіцянками виробників у змішаному циклі легко пропускає через себе 20 л/100 км. А в повсякденній експлуатації ця цифра була значно більшою і тому навіть 114 літровий бак не сильно спасав відносно запасу хода.

Але з таким марнотратством можна і потрібно боротися. Тому власник прийняв вірний курс і звернувся за установкою ГБО на СТО PROFIGAS. Тут в першу чергу підібрали підкапотну частина на базі електроніки STAG QMAX BASIC. Цей електронний блок управління розрахований на установку в машинах з 8 циліндровими моторами і має достатній функціонал для оптимальної роботи ГБО.

За нормалізацію тиску, в автогазовій системі відповідають 2 редуктори GreenGas AT13 Antartic Super, а частина впорскування реалізована на базі високошвидкісних одиночних форсунок GREENGAS FLASH. Перед форсунками встановлений фільтр парової фази газу 2х11/2х11 з паперовим фільтроелементом. З урахуванням потужності і продуктивності системи підібраний і мультиклапан GreenGas AT02 R67-01, який має не тільки вихід D8, а й збільшені прохідні перетини. А під кормою розташувався 89 літровий зовнішній тороїдальний балон GREENGAS.

Тепер, навіть з урахуванням збільшеної витрати газу (приблизно на 10-15% більше ніж бензину), LINCOLN NAVIGATOR з ГБО може подолати понад 700 км на сумарній заправці газом і бензином. При цьому його експлуатація на пропан-бутані дозволила майже в 2 рази знизити витрати на паливо.
Додати коментар

Автомобілів переобладнано
0
Кількість СТО у мережі
0
Різновиди балонів
0