MERCEDES-BENZ S500: негласний лідер

Вони бувають в кузові седан, купе, кабріолет і навіть лімузин. І в будь-якому з типів кузова, коли ти знаходишся всередині салону, ти – король. Автомобіль S класу німецької компанії Mercedes-Benz важко порівняти з будь-яким авто за рівнем комфорту і водночас технічним характеристикам. Тому, коли виробник випускає на ринок новинки або рестайлінгові версії своїх машин, за цим стежить буквально весь світ.
Mercedes-Benz S 500 – негласний приклад розкішного дизайну та інновацій. Він укомплектований бензиновою V-подібною 8-ю на 5 літрів, потужністю 388 к.с і рівною полицею крутного моменту в 3500 обертів при 700 Н*м. Витрата палива в міському циклі складає близько 20-25 л на 100 км, а прискорення до 100 км досягається за 5 секунд. Максимальна швидкість межує на позначці 250 км/ч.
Встановили наші майстри на S 500 польську електроніку останнього покоління Q-генерації STAG QMAX PLUS, що володіє розширеним функціоналом блоку управління, який працює по протоколу зі штатною системою бортової діагностики OBD II. Це гарантує найбільш підходящий до навантаження на двигун і умов роботи впорскування газу.

Встановлені високошвидкісні форсунки корейського виробника Hana в версії 2001 Rail зберігають свої робочі характеристики протягом тривалого терміну експлуатації, і добре зарекомендували себе при роботі в наших умовах за рахунок високої стійкості до забруднень.

Силовий V8 вимагає хорошої віддачі по потужності, безумовно, і при роботі на газовому паливі. Це ми йому забезпечили за рахунок 2-х редукторів GREENGAS AT09 Nordic XP, кожен з яких розрахований до 245 к.с, і має в своєму арсеналі переваг систему динамічної компенсації тиску, яка дає стабільний вихідний тиск при будь-яких навантаженнях на двигун.

Сенсорну кнопку-перемикач газ / бензин ми приховали від зайвих очей, вмонтувавши її на прохання власника авто під торпедо з боку водія, але тим не менш, до неї є вільний доступ.
Газовий тороидальний балон на 65 л, GREENGAS, чітко ліг на місце запаски і був обладнаний мультиклапаном компанії Tomasetto, класу AT02 Sprint, який відповідає Єдиним Технічним Приписами ЄЕК ООН R67-01.Більше фото ГБО на Mercedes-Benz S 500 в галереї .
Додати коментар

Автомобілів переобладнано
0
Кількість СТО у мережі
0
Різновиди балонів
0