PORSCHE CAYENNE: розгін на повну

Давненько ми не публікували в своїх оглядах переобладнані авто Lux-класу.

Сьогодні у нас на СТО Porsсhe Cayenne. Відомо, що цей автомобіль був створений за активної участі концерну Volkswagen і є першим позашляховиком марки Porsche. Саме тому не дивно, що автомобілі Porsche Cayenne і Volkswagen Touareg побудовані на загальній платформі і мають уніфіковані раму і двері. Інший вигляд, тюнінг та виробництво Porsche Cayenne здійснюється компанією Porsсhe. Сміливо можна сказати, що це один з кращих позашляховиків у світі – стильний, дорогий, але без зайвого екстриму.

Автомобиль 2005 года выпуска с мотором VR6 3.2 л. мощностью 250 л.с. Такой двигатель устанавливался параллельно на Volkswagen Touareg и оказался самым надежным в серии Cayenne. Простой, с цепным приводом ГРМ, он вынослив и наименее подвержен перегрузам ввиду не слишком большой мощности. Слабым местом у этого автомобиля является топливная система. Заправлять рекомендовано бензином марки не менее, чем А98. А при низком качестве бензинового топлива могут случиться значительные проблемы в работе двигателя, что в итоге может привести к капитальному ремонту. Расход у Cayenne составляет немалые 18-25л/100км. Автомобіль 2005 року випуску з мотором VR6 3.2 л. потужністю 250 к.с. Такий двигун встановлювався паралельно на Volkswagen Touareg і виявився найнадійнішим в серії Cayenne. Простий, з ланцюговим приводом ГРМ, він витривалий і найменш схильний до перевантажити на увазі не дуже великої потужності. Слабким місцем у цього автомобіля є паливна система. Заправляти рекомендовано бензином марки не менше, ніж 98. А при низькій якості бензинового палива можуть трапитися значні проблеми в роботі двигуна, що в підсумку може призвести до капітального ремонту. Витрата у Cayenne становить чималі 18-25л / 100км.

На автомобіль ми встановили електроніку STAG Q-MAX BASIC з відмінними експлуатаційними параметрами. Блок управління також може комунікувати з мобільними пристроями під керуванням операційної системи Android.

Для гарантії стабільного тиску при такому потужному обсязі двигуна, ми встановили редуктор GREENGAS AT13 XP – останню розробку італійської компанії Tomasetto. Редуктор оснащений компенсатором динамічного тиску, що складається з подвійної мембранної системи.

Встановлені оригінальні корейські форсунки Hana Single- просто бестселер на ринку ГБО. Вони мають замечальним співвідношенням ціна / якість, швидке керування та ресурсом роботи до 250 тис. км.

Кнопка перемикання газ / бензин була встановлена зліва біля дверного отвору водія. Тому всередині салону пасажири відразу і не помітять причетність автомобіля до газобалонної сім’ї.

Для установки тороїдального балона Samcelik, об’ємом 42 л, було використано місце під запасне колесо в багажнику. Балон був обладнаний мультиклапаном класу R67-01 з 5-ю ступенями захисту від компанії Tomasetto.

Більше фото ГБО на Porsсhe Cayenne в галереї.