Профігаз на висоті – завжди і всюди
16-17 квітня 2016 року неподалік від столиці відбулися традиційні змагання любителів бездоріжжя. Організатором БОТАНІК-ТРОФІ 2016 виступив клуб Offroadmaster, а сам ювілейний 10-й трофі-рейд пройшов у звичному 24 годинному форматі.
Команда «Профігаз» брала участь в гонці на JEEP Grand Cherokee, виступаючи в одному з найскладніших класів – ТР2. Автомобілю довелося підійматися на вертикальні насипи і проїжджати глибокі водні ділянки, приймати грязьові ванни і протискуватися між дерев. Не обійшлося і без штурму спецділянки, де Grand Cherokee теж не підвів команду, але зажадав повної викладки від пілота і штурмана. Крім серйозної підготовки позашляховика, головною його особливістю є встановлене газобалонне обладнання 4 покоління.
Все підкорювачі бездоріжжя знають, що за межами доріг витрата палива рахується не на літри, а на пройдені метри. І поки бортові комп’ютери інших автомобілів учасників показували середню витрату бензину в 55-60 л/100 км, екіпаж JEEP Grand Cherokee боровся за перемогу використовуючи, крім майстерності пілота та штурмана, ще й свою газову перевагу. За два дні пройдено майже 200 км бездоріжжя, а в балони перед стартом було заправлено близько 110 літрів газу. Виходячи з цього можна сказати що приблизна витрата палива склала близько 50 л газу на 100 км. У найскладніших умовах змагань, коли машина рухається на пониженому ряду передач, все наявні блокування включені, а двигун постійно працює на підвищених оборотах – це дуже непоганий показник.
Хорошу перевірку на міцність минуло й саме газобалонне обладнання. Адже з урахуванням особливостей трофі-рейду можна сказати що ГБО функціонувало в граничних режимах, піддаючись впливу вологи і бруду. При цьому перед стартом була проведена повна діагностика системи, а по результату можна судити що всі елементи безвідмовно відпрацювали гонку.
За підсумком виснажливого дводенного марафону команда на JEEP Grand Cherokee зайняла почесне друге місце. Таким чином дані змагання вкотре довели, що переобладнання автомобіля на газ абсолютно виправдано. Навіть в складних умовах бездоріжжя сучасне ГБО анітрохи не зменшує потужності характеристики автомобіля, але при цьому гарантує значно збільшений запас ходу і прийнятні витрати на паливо.
ГБО JEEP GRAND CHEROKEE
- електроніка STAG-300 ISA2
- редуктор Tomasetto AT13 Antartic
- форсунки Hana 2000 Rail
Додати коментар

Автомобілів переобладнано
0
Кількість СТО у мережі
0
Різновиди балонів
0