Профігаз на висоті – завжди і всюди


16-17 квітня 2016 року неподалік від столиці відбулися традиційні змагання любителів бездоріжжя. Організатором БОТАНІК-ТРОФІ 2016 виступив клуб Offroadmaster, а сам ювілейний 10-й трофі-рейд пройшов у звичному 24 годинному форматі.

JeepProfigas1

Команда «Профігаз» брала участь в гонці на JEEP Grand Cherokee, виступаючи в одному з найскладніших класів – ТР2. Автомобілю довелося підійматися на вертикальні насипи і проїжджати глибокі водні ділянки, приймати грязьові ванни і протискуватися між дерев. Не обійшлося і без штурму спецділянки, де Grand Cherokee теж не підвів команду, але зажадав повної викладки від пілота і штурмана. Крім серйозної підготовки позашляховика, головною його особливістю є встановлене газобалонне обладнання 4 покоління.

Profigas_Jeep6

Profigas_Jeep5

Все підкорювачі бездоріжжя знають, що за межами доріг витрата палива рахується не на літри, а на пройдені метри. І поки бортові комп’ютери інших автомобілів учасників показували середню витрату бензину в 55-60 л/100 км, екіпаж JEEP Grand Cherokee боровся за перемогу використовуючи, крім майстерності пілота та штурмана, ще й свою газову перевагу. За два дні пройдено майже 200 км бездоріжжя, а в балони перед стартом було заправлено близько 110 літрів газу. Виходячи з цього можна сказати що приблизна витрата палива склала близько 50 л газу на 100 км. У найскладніших умовах змагань, коли машина рухається на пониженому ряду передач, все наявні блокування включені, а двигун постійно працює на підвищених оборотах – це дуже непоганий показник.

Profigas_Jeep7 Profigas_Jeep1 Profigas_Jeep4

Хорошу перевірку на міцність минуло й саме газобалонне обладнання. Адже з урахуванням особливостей трофі-рейду можна сказати що ГБО функціонувало в граничних режимах, піддаючись впливу вологи і бруду. При цьому перед стартом була проведена повна діагностика системи, а по результату можна судити що всі елементи безвідмовно відпрацювали гонку.

Profigas_Jeep2 Profigas_Jeep Profigas_Jeep3

За підсумком виснажливого дводенного марафону команда на JEEP Grand Cherokee зайняла почесне друге місце. Таким чином дані змагання вкотре довели, що переобладнання автомобіля на газ абсолютно виправдано. Навіть в складних умовах бездоріжжя сучасне ГБО анітрохи не зменшує потужності характеристики автомобіля, але при цьому гарантує значно збільшений запас ходу і прийнятні витрати на паливо.

Profigas_Jeep_Diplom

ГБО JEEP GRAND CHEROKEE

  • електроніка STAG-300 ISA2
  • редуктор Tomasetto AT13 Antartic
  • форсунки Hana 2000 Rail

 

Наші досягнення
Автомобиль с газобаллонным оборудованием.

Автомобілів переобладнано

0
Сеть СТО по установке газобаллонного оборудования.

Кількість СТО у мережі

0
Компания Профигаз может предложить 150 видов баллонов для ГБО.

Різновиди балонів

0
Обладнання