SPARK, NEXIA, COBALT: CHEVROLET в кубі

CHEVROLET

Автомобільний світ ніколи не стоїть на місці. Кожен новий рік ринок поповнюється все новими і новими моделями, марками і видами автомобілів. Від найбільш неоднозначних і дешевих до найбільш інноваційних і дорогих. І тепер гостями на нашій станції стали автомобілі з салону Ravon. А сьогодні до нас приїхали такі авто новенькі і красиві прямо із салону. Три абсолютно різні моделі з різними двигунами і обсягами були переобладнані на газ, і відправляться в руки своїм майбутнім власникам ще й економними.

CHEVROLET: подкапотное пространство после переоборудования. CHEVROLET: підкапотний простір після переобладнання.

CHEVROLET SPARK, CHEVROLET NEXIA і CHEVROLET COBALT були переобладнані не звичайною базовою установкою, а преміальним італійським обладнанням Landi Renzo Omegas Evo. Саме цю систему більшість світових автовиробників встановлюють на свої авто прямо на конвеєрі в OEM проектуванні. ГБО Landi Renzo недарма асоціюється з преміальним рівнем, адже серйозні інвестиції і науковий підхід дозволяють оперативно пропонувати споживачам нові рішення в паливних системах автомобілів і виробляти високоякісне газобалонне обладнання.

CHEVROLET: блок управления Landi Renzo Omegas Evo. CHEVROLET: блок керування Landi Renzo Omegas Evo.

Блок управління працює на високочастотному процесорі, який дозволяє скоротити час калібрування і настройки, оскільки алгоритм калібрування прорахований на стільки точно, що донастройка практично не потрібна. В цілому, дане обладнання славиться надійною стабільною роботою і високим ступенем захисту на декількох рівнях. А використане для OMEGAS-системи ПО істотно розширює інструментарій та параметри для проведення діагностики.

CHEVROLET: редуктор Landi Renzo. CHEVROLET: редуктор Landi Renzo.

Редуктор цього виробника однаково добре і безпроблемно працює при будь-яких кліматичних умовах, добре “перетравлює” навіть не найякісніше пальне і надійний в експлуатації.

Форсунки Landi Renzo вважаються одними з кращих серед конкурентів, а їх головна перевана – це стійкість до різних забруднень і домішок газу, високий ресурс роботи і робочі характеристики протягом усього терміну служби.

CHEVROLET: тороидальный баллон установлен в нише запасного колеса. CHEVROLET: тороїдальний балон встановлений в ніші запасного колеса.

Балони були підібрані і встановлені кожен під конкретну машину. Перш ніж його встановити, майстер приміряє не менше 3-5 видів і розмірів балонів і тільки після цього приймає рішення. Відповідно було встановлено 3 тороїдальних балона на 40,42 і 49 літрів в ніші для запасного колеса.

Детально фото ГБО на Chevrolet Spark в галереї .