Opel Insignia – представник середнього класу сімейства компанії Opel. Ця модель є першим автомобілем, побудованим на платформі Eplision II. Висококласний та стильний в управлінні Opel Insignia привертає до себе увагу. Чудовий екстер’єр чудово поєднується з комфортним салоном. Регулювання сидінь, суцільна електроніка з великою кількістю положень, дозволяє відрегулювати положення сидінь як вам подобається. Максимальний комфорт у поїздках на тривалі відстані.
Обладнується Insignia двигуном об’ємом 2,0 л з потужністю 220 л.с. Витрата палива варіюється від 10 до 15 л/100 км. Хазяїном було ухвалено оптимальне рішення перевести авто на газ. Для установки газового обладнання був обраний преміальний комплект голландської Prins VSI-2.0 Opel Insignia 2000. Ця система спеціально розроблена і відкатана безпосередньо під цей двигун. Має електронний блок управління з 32-бітним процесором та вбудованим емулятором форсунок, розширені діагностичні функції та тестування додаткових пристроїв. Завдяки інноваційним алгоритмам роботи це ГБО підходить для двигунів EURO 5 та EURO 6.
Встановлений редуктор PRINS MAP VSI потужністю до 500 к.с. виготовлений відповідно до стандарту R67-01, має клапан скидання надлишкового тиску, вбудований датчик температури та опційне підключення до MAP.
Було встановлено форсунки японської компанії Keihin. Вони мають безпрецедентну швидкість спрацьовування та ресурс роботи до 350 тис.км.
Пропан-бутановий тороїдальний балон GREENGAS на 47 літрів встановили в багажнику в ніші запасного колеса, який обладнали мультиклапаном з 5-ма ступенями захисту AT02 Sprint R67-01 від компанії Tomasetto.
Більше фото ГБО на Opel Insignia в галереї .