Регулярне технічне обслуговування – запорука злагодженої роботи автогазової системи. Проходження комп’ютерної діагностики рекомендується 2 рази на рік. Бажано при зміні сезону, тобто восени та навесні.
Але іноді трапляються випадки, коли позапланова діагностика просто необхідна:
- витрати бензину чи газу збільшилися;
- з’явився білий чи чорний вихлопний дим;
- натискаючи на педаль акселератора, машина навпаки сповільнюється;
- з’явився нехарактерний стукіт і шуми у роботі двигуна;
- мотор став довше прогріватись;
- потужність ДВЗ знизилася.
Окрім комп’ютерної діагностики, ми маємо можливість знаходити найбільш приховану несправність для її усунення, бо маємо в своєму арсеналі великий перелік діагностичного обладнання. При виявленні в своєму авто наступних проблем, звертайтесь на СТО Профігаз за сервісом ГБО, ми допоможемо у їх вирішенні:
- Велика витрата палива та втрата потужності двигуна – перевірка та заміна свічок запалювання. Пристрій МолніяК дозволяє виконувати перевірку в умовах максимально наближених до реальної роботи автомобільного двигуна, включаючи аналіз працездатності свічки в спеціальній камері під тиском до 18 атм. Принцип дії таких приладів заснований на візуальному контролі через спеціальні оглядові вікна процесу іскроутворення, а герметичність свічки аналізується падіння тиску в випробувальній камері, після певного проміжку часу.
- Запах газу в салоні або у вихлопі – негерметичність газової системи або неправильно налаштованому/відрегульованому обладнанні. За допомогою електронного шекача майстри виявляють навіть мікротріщини в газових рукавах або знаходять крихітні зазори під ослабленими хомутами. При перевірці витоків гранична увага звертається на мультиклапан та ущільнювачі, перевіряються всі з’єднання і цілісність магістралі від балона до редуктора. Витоки можуть бути як в місцях підключення редуктора, так і через його ущільнення. Обов’язкова перевірка на цілісність всіх газових рукавів і форсунок. У разі виявлення витоків з’єднання підтягуються, а дефектні рукава, трубки і ущільнення повинні бути замінені новими.
- Коли авто троїть, погано заводиться зранку, глохне – потрібна перевірка роботи форсунок. Унікальність GREENGAS DIT полягає у високій точності вимірювань і повній мобільності. Діагностика та відновлення форсунок може бути проведена як на спеціальному стенді, так і без демонтажу форсунок з автомобіля. А також є можливість провести порівняння характеристик відразу для всіх форсунок в рейці (від 2 до 4 форсунок одночасно).