Технологія безпосереднього впорскування бензину зустрічається у більшості сучасних двигунів. Відмінність технології безпосереднього впорскування від класичного розподіленого полягає в тому, що у двигунів з прямим впорскуванням форсунка знаходиться безпосередньо в камері згоряння. У той же час класична схема передбачає впорскування бензину у впускний колектор.
Форсунка, розташована в камері згоряння, постійно піддається впливу високих температур. При роботі двигуна на бензині охолодження форсунки проводиться бензином, що проходить через неї. У звичайному ГБО 4 покоління бензинові форсунки відключаються і якщо використовувати такий варіант на двигуні з прямим впорскуванням, то бензинова форсунка просто перегріється і «згорить».
При роботі двигуна з прямим впорскуванням на газовому паливі, через бензинову форсунку в камеру згоряння подається мінімальна порція бензину. При такому бінарному режимі суміші бензину в камеру згоряння надходить всього 10-15%, але цього цілком достатньо, щоб бензинова форсунка охолоджувалася. Відповідно 85-90% палива, що залишилися, це газ.
Управляє всім цим процесом спеціальний контролер, який відповідає не тільки за впорскування газу, а й керує роботою бензинової паливної системи, забезпечуючи постійне управління пропорціями двох палив. Системи для прямого типу впорскування складніші та відповідно дорожчі, ніж системи для звичайного розподіленого впорскування.
Пакетні пропозиції ГБО для прямого впорскування
Встановити та головне налаштувати газ на такий тип авто можна в 99% випадків. Ми працюємо з такими типами двигунів як: TSI, TFSI, FSI, GDI, CDI, SkyActive, Ecoboost, Earth Dreams та ін. Більшість моделей марки Volkswagen, Audi, Skoda, SEAT агрегатуються моторами FSI, TSI, TFSI. Приміром, у Форда це двигуни Ecoboost, у HYUNDAI та KIA – GDI, у Volvo – GTDI, у Peugeot і Citroёn – ТНР, у Renault – TCe, у Opel – SIDI, а у Nissan (Infiniti) – DIG. Це далеко не повний список і з кожним днем він збільшується.
ГБО на двигун з прямим впорскуванням підбирається виходячи з коду двигуна. Насамперед при зверненні на СТО із встановлення ГБО у вас запитають саме цю інформацію. Звичайно, якщо ви приїхали на консультацію, то фахівці самостійно знайдуть код, а якщо ви поки що прицінюєтеся по телефону, дізнатися код двигуна бажано ще до дзвінка.
У різних автомобілях код мотора може бути розташований на табличці, закріпленій на кузовній стійці, на табличці в моторному відсіку або на самому агрегаті. Точніше розташування можуть підказати установники або представники виробника вашого авто.
Самостійно підібрати комплект, на жаль, не вийде. Саме на СТО вам підберуть систему, яка буде сумісна з вашим двигуном. Наші інженери спільно з виробниками газобалонного обладнання розроблять індивідуальні прошивки під нові коди моторів, яких іноді немає у кар-листах розробників ГБО.
На пряме впорскування ми рекомендуємо використовувати ГБО від провідних світових виробників, які мають власні випробувальні полігони, науково-дослідні центри та здатні створювати довготривалі і якісні працюючі системи. Кожна така система перед випуском на ринок випробовується в заводських умовах, тим самим забезпечуючи надійність в повсякденній експлуатації.