Починаючи з 2020 року, кожен автовласник із встановленним ГБО повинен пройти обов’язкову сертифікацію автомобіля. Установка ГБО повинна бути виконана згідно ЄЕК ООН R67-01. При найменших відхиленнях в сертифікації можуть відмовити або відправити назад на СТО для усунення недоліків. Заміна газового балону – це те, з чим ми зіштовхуємось найчастіше.
Виготовлення балонів у заводських умовах проводиться під найсуворішим контролем з обов’язковою перевіркою. Після конвеєра балон відправляють на рентгенівську установку, де перевіряється якість зварювальних швів. Потім балони накачують повітря під тиском і перевіряють на герметичність. Крім того, обраний випадковим чином один балон із тисячі має бути випробуваний “на розрив”. Це означає, що його накачують тиском доти, доки він не зруйнується. Балони для пропан-бутану роблять із сталі завтовшки 3-4мм. Газова суміш може перебувати у них під робочим тиском 16 атмосфер (перевірочне до 30 атм).
Для розміщення інформації про балон до корпусу в заводських умовах прикріплюється спеціальна табличка – паспорт. На неї наноситься інформація про виробника, габаритні розміри, номінальний обсяг, максимальний обсяг наповнення, омологації та дата виготовлення. Саме на цьому паспорті повинно бути вказано, що балон вироблений відповідно правилам R67-01.
Пропанові балони повинні проходити регламентну перевірку кожні 2 роки, а метановий раз на 3 роки. Повна заміна балону повинна відбуватись через 10 років після дати виготовлення самого балону.