Якщо при експлуатації автомобіля з ГБО в якийсь момент ви почули запах газу – це вірна ознака того, що пора бити на сполох. Виняток може скласти лише короткочасний запах одразу після заправки, адже при знятті заправного пістолета невелика кількість газу потрапляє в атмосферу. В інших випадках слід негайно вжити заходів щодо усунення несправностей.
Газ в вихлопі. Якщо запах газу присутній в вихлопі це швидше за все свідчить про неправильно налаштоване або не відрегульоване обладнання. Процес згоряння в двигуні відбувається неефективно та в випускну систему потрапляють незгорілі залишки повітряно-паливної суміші. Для того щоб усунути цей ефект необхідно звернутись на газове СТО де фахівці зможуть продіагностувати і правильно налаштувати систему.
Запобігти цьому ефекту допоможе регулярне технічне обслуговування відповідно до запропонованого регламенту (кожні 10 000 км). При таких планових візитах на СТО проводиться заміна газових фільтрів, і перевірка всіх систем ГБО, а також діагностика роботи двигуна. У разі виявлення проблем, на СТО зроблять необхідні регулювання і налаштування.
Газ в салоні. Поява запаху газу в салоні автомобіля свідчить про негерметичність системи. При найменшій підозрі НЕГАЙНО перекрийте видатковий вентиль на газовому балоні, провітріть машину відкривши всі двері. Тільки після цього, переконавшись у відсутності запаху газу запустіть двигун на бензині і вирушайте на СТО. Ні в якому разі не відкладайте поїздку на потім.
Причиною запаху в салоні найчастіше стає неякісне обладнання або неправильний монтаж. Найчастіше проблеми виникають з машинами, в яких обладнання змонтовано самостійно або в якій-небудь «горе-майстерні». Такі СТО, заманюючи клієнтів низькою ціною ГБО, дуже часто використовують обладнання вживане або підроблені компоненти, економлять на якості рукавів і витратних матеріалів.
Чим допоможуть на СТО. Повністю локалізувати і усунути витік газу можуть тільки на професійному автогазовому СТО. Використовуючи спеціальний аерозоль або електронний шукач витоків майстри зможуть виявити навіть мікротріщини в газових рукавах або знайти крихітні зазори під ослабленими хомутами.
При перевірці витоків гранична увага звертається на мультиклапан і ущільнювачі, перевіряються всі з’єднання і цілісність магістралі від балона до редуктора. Витоки можуть бути як в місцях підключення редуктора, так і через його ущільнення. Обов’язкова перевірка на цілісність всіх газових рукавів і форсунок. У разі виявлення витоків з’єднання підтягуються, а дефектні рукава, трубки і ущільнення повинні бути замінені новими. Після цього майстер СТО ще раз перевірить всю систему на герметичність щоб остаточно переконатися у відсутності витоків газу.
Якщо ГБО вашого автомобіля зібрано з якісних компонентів і професійно налаштоване, ніяких сторонніх запахів пов’язаних з газом бути не повинно !!!