Сервіс ГБО
Газобалонне обладнання, як і будь-яке інше, іноді може виходити з ладу. Причини тому можуть бути різними, адже навіть найякісніше ГБО від кращих світових виробників не застраховане від несумлінності постачальників газового палива. Якщо у Вас є проблеми з ГБО, без допомоги професіоналів не обійтися. Ви потрапили за правильною адресою!
Ремонт заводських метанових установок
Природний газ (метан) вважається однією з кращих альтернатив бензину. І багато автовиробників, розуміючи це, мають у своїй модельній програмі автомобілі, що працюють на цьому паливі. Але якщо вам дістався один з таких екземплярів, то в Україні ви можете зіткнутися як мінімум з проблемою обслуговування заводської метанової системи. Адже навіть офіційні дилери не готові здійснювати обслуговування такої техніки. Довірте свій автомобіль фахівцям СТО «ProfiGas» і ми запропонуємо вам якісний ремонт і діагностику заводських метанових установок.

Обслуговування редукторів
Незалежно від того, встановлено на ваш автомобіль ГБО 4-го або 2-го покоління, в системі обов’язково присутній редуктор. Його головне завдання в зниженні тиску і випаровуванні газового палива, що надходить з балона. А від нормального функціонування редуктора безпосередньо залежить, і робота газобалонної системи в цілому. Збільшена витрата палива, відсутність тяги, несвоєчасні переходи з бензину на газ та інші нештатні ситуації цілком можуть служити сигналом до того, що редуктор вимагає обслуговування.

Заміна фільтрів
Нормальна робота ГБО, як і будь-якої паливної системи залежить від чистоти палива, тому фільтри і фільтроелементи повинні змінюватися суворо за регламентом.
Якість палива на наших заправках далеко від ідеального. Газ в цьому плані не виняток і може містити в собі масу домішок і забруднень, здатних ускладнити нормальну роботу ГБО або взагалі вивести систему з ладу. Мінімізувати цей згубний ефект повинні фільтри грубого і тонкого очищення газового палива. Але варто пам’ятати, що їх ефективність великою мірою залежить від стану.

Пошук та усунення витоків
Один з міфів про ГБО говорить про те, що після переобладнання присутній запах газу є практично нормою. Авторитетно заявляємо, що це не так і подібне явище може бути тільки при неправильному монтажі ГБО.
Якщо при експлуатації автомобіля з ГБО в якийсь момент ви почули запах газу – це вірна ознака того, що пора бити на сполох. Виняток може скласти лише короткочасний запах одразу після заправки, адже при знятті заправного пістолета невелика кількість газу потрапляє в атмосферу. В інших випадках слід негайно вжити заходів щодо усунення несправностей.

Чистка форсунок
Газобалонне обладнання 4 покоління сьогодні є найпоширенішим при переобладнанні сучасних автомобілів на газ. ГБО – це складна паливна система, що складається з безлічі вузлів і компонентів від різних виробників. Однією з найважливіших складових ГБО 4 покоління є газові форсунки.
Для відновлення робочих параметрів газові форсунки рекомендується обслуговувати кожні 20-30 тис. км. За регламентом заміна ремкомплекта проводиться кожні 30 000 км. Якщо ж відзначається висока витрата палива, некоректна робота двигуна на газовому паливі або інші перебої в роботі ГБО, це все може свідчити про забруднення форсунок.

Калібрування датчика рівня
У сучасному ГБО 4 покоління індикація рівня газового палива в балоні відображається світлодіодами на перемикачі. З огляду на високу інерційність газу в балоні і технічні особливості вимірювального пристрою, світлодіоди на кнопці можуть гаснути не пропорційно фактичному рівню. Калібрування датчика рівня проводиться в процесі установки газобалонного обладнання та першої заправки газом в порожній балон. При цьому процедура автоматичного калібрування є в сервісній книжці і ви можете виконати її самостійно. Але як показує практика, в більшості випадків допускаються помилки користувача. Незважаючи на простоту операції, краще довірити її професіоналам.

Заміна редуктора
Багато виробників автомобілів встановлюють газобалонне обладнання в заводських умовах. Серед європейських машин часто зустрічаються версії, здатні функціонувати на метані. Але з точки зору ремонтів або сервісного обслуговування такі машини вимагають спеціального підходу. Устаткування підбирається занадто ретельно і потім замінити один агрегат іншим дуже непросто.
Але фахівці СТО «Профігаз» готові запропонувати рішення.


Автомобілів переобладнано
0
Кількість СТО у мережі
0
Різновиди балонів
0-
 
 
 
 
 
 
-