Заміна редуктора
Багато виробників автомобілів встановлюють газобалонне обладнання в заводських умовах. Серед європейських машин часто зустрічаються версії, здатні функціонувати на метані. Але з точки зору ремонтів або сервісного обслуговування такі машини вимагають спеціального підходу. Устаткування підбирається занадто ретельно і потім замінити один агрегат іншим дуже непросто.
До прикладу, метанове ГБО на VW Caddy змонтовано таким чином, що при спробі замінити редуктор на інший доведеться переробляти кріплення, змінити прокладку і конфігурацію трубок і шлангів. І найголовніше – на відміну від редукторів для вторинного ринку, які розраховані на тиск в 12 бар, заводські редуктори мають вихідний тиск в 6,5-11 бар. Що в свою чергу ще раз підтверджує неможливість установки звичайного редуктора на машини із заводськими метановими установками. Але фахівці СТО «Профігаз» готові і в такій ситуації запропонувати рішення. В даному випадку мова йде про метановий редуктор BIGAS RI-27-W, який відмінно встановлюється замість заводського.
Дана модель спеціально спроектована для VW Caddy і крім стандартного штатного кріплення передбачає підключення всіх магістралей без зміни їх конфігурації. Завдяки двоступеневої регуляції BIGAS RI-27-W знижує тиск до 650 ± 50 кПа, на які і розрахована заводська метанова система. Крім цього редуктор має вбудований електроклапан газу, що робить його ідеальною заміною для штатного редуктора.

Автомобілів переобладнано
0
Кількість СТО у мережі
0
Різновиди балонів
0-
 
 
 
 
 
 
-