Калібрування датчика рівня
У сучасному ГБО 4 покоління індикація рівня газового палива в балоні відображається світлодіодами на перемикачі. З огляду на високу інерційність газу в балоні і технічні особливості вимірювального пристрою, світлодіоди на кнопці можуть гаснути не пропорційно фактичному рівню. Також орієнтовно слід сприймати і резервний залишок палива в балоні. Але якщо під час експлуатації рівень відображає «погоду в сусідній області», то допомогти може налаштування.
Калібрування датчика рівня проводиться в процесі установки газобалонного обладнання та першої заправки газом в порожній балон. При цьому процедура автоматичного калібрування є в сервісній книжці і ви можете виконати її самостійно. Але як показує практика, в більшості випадків допускаються типові для користувача помилки (процедура переривається передчасно, калібрування проводиться з залишком палива, збивається датчик на мультиклапані і т.д.).
Незважаючи на простоту операції, краще довірити її професіоналам. Один з аргументів на користь звернення на СТО – необхідність підключення ПК до блоку управління для максимально точного налаштування.
В першу чергу в програмі задається тип датчика (на прикладі датчиків STAG):
- WPG-2 має опір, зростаючий від 0 до 90 Ом в міру підвищення рівня газу;
- WPG-4 має опір 50 кОм, зменшується в міру наповнення балона до 0 Ом;
- WPGH-1 працює по напрузі – від 0 В при порожньому балоні, до 5 В при повному.
Наступний етап – установка «в нуль» (при порожньому балоні) датчика на мультиклапані. Сам датчик при ослаблених гвинтах має невеликий діапазон регулювання. При порожньому балоні стрілка повинна знаходиться приблизно на початку шкали.
Після включення запалювання і запуску двигуна на індикаторі перемикача і в діагностичній програмі повинен горіти червоний світлодіод. Якщо цього не відбувається майстри СТО можуть внести корекцію по опору (напрузі) задавши верхню і нижню межі в програмі. Розрахувати потрібні величини для внесення в програму можна і самому, але тут варто нагадати, що самостійне втручання в настройки ГБО фіксується спеціальним модулем в блоці управління, а виявлення стороннього втручання в настройки веде до втрати гарантії.
Якщо в балоні вже є якась кількість газу, то, перш ніж звертатися на СТО краще його витратити, адже правильність калібрування багато в чому залежить від повного дотримання технологічних умов. Найголовніше після калібрування надійно закріпити датчик на мультиклапані, щоб уникнути його зміщення.
Процедура калібрування для STAG QBOX, QMAX, QNEXT, STAG GoFast:
- включити запалювання;
- натиснути і утримувати кнопку перемикача;
- вимкнути запалювання протягом трьох секунд після натискання кнопки перемикача;
- відпустити кнопку після переходу перемикача в режим програмування (початок програмування супроводжується повторюваним плавним зростанням рівня покажчика від мінімального значення до максимального;
- заправити балон газом до спрацьовування відсічення на мультиклапані;
- включити запалювання.
Індикація стану калібрування після закінчення процедури:
- плавне зростання, а потім падіння покажчика на світлодіодному індикаторі від резерву до максимуму і назад (двічі) – калібрування успішно завершено.
- зміна покажчика рівня на світлодіодному покажчику з резерву на максимум (п’ятикратне) – не вдалося успішно завершити калібрування.

Автомобілів переобладнано
0
Кількість СТО у мережі
0
Різновиди балонів
0-
 
 
 
 
 
 
-