Обслуговування редукторів
Незалежно від того, встановлено на ваш автомобіль ГБО 4-го або 2-го покоління, в системі обов’язково присутній редуктор. Його головне завдання в зниженні тиску і випаровуванні газового палива, що надходить з балона. А від нормального функціонування редуктора безпосередньо залежить, і робота газобалонної системи в цілому. Збільшена витрата палива, відсутність тяги, несвоєчасні переходи з бензину на газ та інші нештатні ситуації цілком можуть служити сигналом до того, що редуктор вимагає обслуговування.
Сучасні газові редуктори розраховані на тривалий термін експлуатації, але при цьому вимагають проведення регламентного обслуговування з повною заміною ремкомплекта після 50-60 тис. км. Для різних виробників ця цифра може відрізнятися, а з поправкою на якість газового палива сервісне обслуговування редуктора може знадобитися і значно раніше.
На перший погляд, провести профілактику редуктора можна і самостійно, але краще звернутися для цього на автогазову СТО, де фахівці зможуть грамотно підібрати оригінальний ремкомплект і кваліфіковано його замінити. Після самостійного обслуговування ви можете тільки розраховувати на те, що після складання через ущільнення редуктора не буде витоків, а всі клапани будуть забезпечувати герметичність. Імовірність того, що редуктор буде нормально функціонувати дуже невелика, адже тонкощі налаштування конкретної моделі редуктора, заміна діафрагм і кілець ущільнювачів вимагають певних навичок.
Перед зняттям редуктора з автомобіля обов’язково перекривається видатковий вентиль на балоні, а газ, що залишився в паливопроводі, повинен бути вироблений. Далі необхідно від’єднати від редуктора всі рукава і трубки. Після цього проводиться демонтаж редуктора і його повне розбирання. Надалі редуктор очищається від всіх відкладень і забруднень, і лише потім майстер приступає до його збирання. При цьому використовується повний ремкомплект і часткова заміна ущільнювачів або діафрагм неприпустима. Все повністю повинно бути замінено новими елементами, включаючи фільтр очищення газового палива і кришку фільтра.
При обслуговуванні на професійному СТО майстри не тільки проводять обов’язкове притирання клапанів, але і складання самого редуктора з перевіркою герметичності всіх ступенів на спеціальному стенді. Тільки після такого кваліфікованого обслуговування ви отримаєте 100% гарантію нормального функціонування редуктора і забезпечення всіх параметрів необхідних для коректної роботи газобалонного обладнання.
Після складання редуктор встановлюється на місце. Всі трубки і рукава після підключення і відкриття витратного вентиля перевіряються на герметичність. Так само обов’язково контролюється рівень охолоджувальної рідини в розширювальному бачку і усуваються можливі повітряні пробки системи охолодження.
Головною причиною, довірити обслуговування редуктора професіоналам на СТО, є обов’язкова регулювання тиску після закінчення робіт. Для цього майстер використовує комп’ютер зі спеціальною діагностичною програмою, що зробити в домашніх умовах просто неможливо.
Крім того, пам’ятайте, що в гарантійний період будь самостійне втручання в газобалонне обладнання призводить до втрати гарантії.

Автомобілів переобладнано
0
Кількість СТО у мережі
0
Різновиди балонів
0-
 
 
 
 
 
 
-