Заміна фільтрів
Нормальна робота ГБО, як і будь-якої паливної системи залежить від чистоти палива, тому фільтри і фільтроелементи повинні змінюватися суворо за регламентом.
Якість палива на наших заправках далеко від ідеального. Газ в цьому плані не виняток і може містити в собі масу домішок і забруднень, здатних ускладнити нормальну роботу ГБО або взагалі вивести систему з ладу. Мінімізувати цей згубний ефект повинні фільтри грубого і тонкого очищення газового палива. Але варто пам’ятати, що їх ефективність великою мірою залежить від стану.
Фільтри і фільтроелементи, що встановлюються в газобалонних системах, згідно регламенту підлягають заміні кожні 10 тис. км, але в деяких випадках варто робити це навіть частіше. Наприклад, збільшення витрати палива або явне падіння потужності цілком можуть служити сигналом того, що пора зайнятися чисткою.
Купити фільтр або змінний фільтроелемент можна практично в будь-якому магазині автозапчастин або навіть на заправці, але часто вони можуть виявитися неякісними і неефективними, що тільки ускладнить роботу ГБО. Оптимальний варіант – це придбання фільтрів в спеціалізованому магазині, де вам гарантовано запропонують оригінальний і якісний товар. Крім цього, тут же можна буде купити, наприклад, кільця ущільнювачів або кришку фільтра грубої очистки, яких на АЗС або в магазині запчастин просто не виявиться, а вони теж підлягають обов’язковій заміні.
Саму процедуру заміни можна зробити самостійно заощадивши при цьому невелику суму, але краще довірити таке ТО професіоналам. Навіть якщо взяти до уваги, що ви зможете провести процедуру з дотриманням всіх вимог з безпеки, далі ми наведемо кілька аргументів чому кваліфікована заміна краще уявної економії.
- Найважливіше при заміні фільтрів дотримуватися правил безпеки, адже ГБО постійно знаходиться під тиском. Тому перед заміною необхідно обов’язково перекрити видатковий вентиль на мультиклапані. Так як в трубках після мультиклапана ще залишається досить велика кількість газового палива, необхідно запустити мотор і виробити його дочекавшись поки система автоматично не перейде на бензин.
- Роботи по заміні слід проводити в добре провітрюваному приміщенні, без оглядової ями, бо газ в разі витоку має властивість осідати вниз. Якщо є можливість краще навіть провести цю операцію на вулиці.
- Заміні підлягають: фільтр грубої очистки газового палива в рідкій фазі і фільтр тонкого очищення парової фази. Перший змонтований безпосередньо на редукторі або в магістралі перед ним, другий встановлюється в магістраль перед форсунками.
- Найпростіше замінити фільтр тонкого очищення. Для цього достатньо акуратно послабити два хомута, стравити можливий надлишковий тиск і зняти фільтр з магістралі. Встановлюючи новий, обов’язково зверніть увагу на стрілку, нанесену на корпус. Вона вказує напрямок потоку газу і фільтр повинен бути змонтований саме в такому положенні. Після установки затягніть хомути, а з’єднання після подачі газу перевірте на герметичність.
- Наступний етап – заміна фільтра грубої очистки. Тут змінний фільтроелемент знаходиться під кришкою (у редуктора Tomasetto). Для її зняття слід поступово послабити три гвинта на той випадок якщо в магістралі залишилася хоч якась кількість газу під тиском. Після цього, відкрутіть гвинти повністю, зніміть кришку, ущільнювальну прокладку і вийміть фільтроелемент.
- Якщо всередині є бруд його слід видалити за допомогою пістолета зі стисненим повітрям, після чого встановити новий фільтроелемент. Разом з фільтром однозначно слід замінити кільце ущільнювача під кришкою. Після установки кришки на місце притисніть її за допомогою гвинтів. Пам’ятайте, що корпус фільтра виконаний з алюмінію і при зайвому зусиллі різьблення можна зірвати.
На цьому роботи по заміні закінчуються, вентиль на балоні можна відкривати. Але тут-то і виникає закономірне питання – навіщо для такої «простої» операції професійне СТО? Відповіді на нього прості:
- Навіть врахувавши всі конструктивні особливості встановленого у вашому автомобілі газобалонного обладнання ви можете випустити з уваги якісь дрібниці. При цьому вимоги до безпеки робіт, що проводяться дуже високі і тільки кваліфікований персонал знає всі тонкощі сучасного ГБО.
- Після виконання ТО потрібна обов’язкова перевірка на герметичність. Зробити її можна і за допомогою звичайного мильного розчину, але тільки професійний шукач витоку дасть 100% гарантію відсутності протікання газу.
- Чисті паливні фільтри в ГБО однозначно змінять розхідний показник, який призведе до зміни складу паливної суміші, а для нормальної роботи системи буде потрібно провести регулювання. Тут теж не обійтися без звернення на СТО, де професіонали з допомогою спеціального діагностичного обладнання проведуть повну діагностику і регулювання.
- Якщо ваш автомобіль знаходиться на гарантії, всі роботи по обслуговуванню ГБО слід проводити тільки на СТО, тому що самостійне втручання в систему, гарантію анулює.

Автомобілів переобладнано
0
Кількість СТО у мережі
0
Різновиди балонів
0-
 
 
 
 
 
 
-