Toyota Fortuner: люкс-комплектація


Після переобладнання на газ Toyota Fortuner вчиться економити, і забезпечує більший запас ходу.

Toyota Fortuner 4.0  2008 р.

Основний недолік машин з потужними моторами – це їх невгамовний апетит. Toyota Fortuner в цьому відношенні не виключення. Потужний 6-циліндровий мотор споживає близько 15-18 л/100 км бензину. Навіть якщо зробити поправку, що заправляти можна А-92, при високих цінах на паливо це занадто марнотратно. Вирішити цю проблему можна встановленням ГБО на Fortuner, що дозволить значно зменшити витрати на паливо.

Для підкапотної частини ГБО, з врахуванням технічних характеристик двигуна даного автомобіля та побажань клієнта, підібрано варіант люкс-комплектації, який включає в себе електроніку STAG-300 ISA2 (Польща), редуктор Tomasetto (Італія) та форсунки HANA (Корея). Форсунки HANA – це високоякісні швидкісні форсунки з ресурсом роботи 200-250 тис. км.

На прохання власника Toyota Fortuner 4,0 фахівці СТО «Профігаз» підібрали для установки люкс-комплектацію газобалонного обладнання. Блок управління STAG-300 ISA2 (Польща) має інтелектуальну систему автонастройки, яка дозволяє максимально точно визначати необхідну кількість газового палива, що подається у впускний колектор. У даній комплектації встановлені корейські високошвидкісні форсунки HANA, що мають ресурс роботи більше 200 тис. км. Тиск в паливній планці і вакуум у впускному колекторі перевіряється за допомогою датчика STAG PS-02, який передає інформацію електронного блоку управління. За тиск подаваного до форсунок газу відповідає редуктор Tomasetto підібраний з врахуванням потужності мотора.

Блок управління STAG-300 ISA2 (Польща) оснащений інтелектуальною системою самоналаштування, за рахунок чого він максимально точно визначає необхідну кількість газового палива для подачі у впускний колектор. Редуктор італійської компанії Tomasetto підібрано відповідно до потужності даного автомобіля. Датчик тиску STAG PS-02 надає дані про рівень тиску на форсуночній планці.

У підкапотної паливної магістралі є булпреновий фільтр парової фази і електромагнітний клапан що перекриває подачу газу при роботі двигуна на бензині. Надходить газ в систему з тороїдального балона об’ємом 72 л, який закріплено під кормою автомобіля. Такий варіант установки був обраний, щоб не обмежувати використання об’єму багажного відділення. Під задній бампер виведено і заправний пристрій.

Фільтр парової фази газу з булпреновим фільтруючим елементом відмінно очищає газ від сторонніх домішок.  Зовнішній тороїдальний балон, об’ємом 72 л  розміщено в ніші для запасного колеса під дном автомобіля. Перемикач видів палива LED-300 з сигнальним світлодіодом та індикацією рівня газу в балоні вмонтовано в торпедо автомобіля.

Зміна режимів живлення системи здійснюється за допомогою стандартного перемикача LED-300. Він не тільки інформує про роботу на газі або бензині, але й має індикацію рівня палива.

 

Наші досягнення
Автомобиль с газобаллонным оборудованием.

Автомобілів переобладнано

0
Сеть СТО по установке газобаллонного оборудования.

Кількість СТО у мережі

0
Компания Профигаз может предложить 150 видов баллонов для ГБО.

Різновиди балонів

0
Обладнання