2021 випуску. Трохи більше ніж 8000 км пробіг. Новий, надійний та потужний автомобіль, який ми раніше показували вам у сторіс – TOYOTA LAND CRUISER PRADO, друзі. Укомплектований автомобільними шинками по повній, з неперевершеною динамікою, безпекою та комфортом. Звичайно, такому престижному авто – лише престижне обладнання.
PRADO агрегатований 6-циліндровим двигуном, об’ємом 4 л та потужністю 282 л.с. Чи є можливість економії, якщо авто обсяг двигуна 4 або більше літрів? Так, звичайно, відповімо ми. Це однозначно забезпечить преміальне голандське обладнання PRINS.
Ключові компоненти даної системи OEM рівня, відповідають найсуворішим правилам та сертифікатам, класифікації R67-01 та R115. Блок управління AFC 2 – серце автогазової системи Prins VSI-2.0, що управляє усіма її можливостями. Має розширені діагностичні функції, 32-бітний процесор та вбудований емулятор форсунок.
Редуктор Prins характеризується стабільністю тиску, має клапан скидання надлишкового тиску, вбудований датчик температури та опційне підключення до MAP.
Форсунки Keihin, розроблені спільно з японською корпорацією та компанією Prins, забезпечують бездоганну якість та надійність. Мають відмінні лінійні характеристики і служать до 290 мільйонів циклів (250 000 км).
Перемикач газ/бензин акуратно вписався ліворуч від рульової колонки в зоні інших перемикачів завдяки своєму компактному дизайну та адаптивному підсвічуванню, колір якого можна підібрати до підсвічування приладової панелі авто.
Зовнішній тороїдальний балон GREENGAS на 89 літрів був встановлений під багажником на місці запасного колеса і обладнаний мультиклапаном Tomasetto AT02 Sprint з 5-ма ступенями захисту.
Більше фото ГБО на TOYOTA LAND CRUISER PRADO в галереї .