TOYOTA TUNDRA : масштабна економія

Який же він величезний! Чотиридверний пікап Toyota Tundra Double Cab у нас на переобладнанні. На вигляд він звичайний пікап, який спочатку був спроектований як вантажівка з великою вантажопідйомністю та грунтовної рамою. І коли ви сядете за кермо цього гіганта, ви відразу відчуєте всю потужність і витривалість його двигуна, брутальність інтер’єру, поряд з великими зовнішніми габаритами. Його розміри переконують як зовні, так і всередині: 2 бардачка, стельова консоль з 4-ма відсіками, великий бокс в підлокітнику – знахідка для людей, які працюють на такій машині, яким важливі у використанні багато відсіків для різного інструментарію; людей, які люблять подорожувати з причепами, будинками на колесах або просто їздити довгостроково за кермом. У нього можливо помістити все. Також, це один з небагатьох пікапів, який отримав свого часу нагороду «Найбезпечніший пікап у світі» і обраний «Вантажівкою року».

Toyota Tundra агрегатирована бензиновым двигателем V8, объемом в 4,6 л и 310 л.с. Разогнать этот автомобиль можно до 200км/час, а расход топлива колеблется в районе 18-23 л/100 км. Немало, с учетом нынешней стоимости бензина. На автомобиль была установлена польская электроника STAG-300 QMAX PLUS для распределенного типа впрыска, которая характеризуется техническим совершенством, обширной функциональностью и точностью настройки. Toyota Tundra агрегатований бензиновим двигуном V8, об’ємом в 4,6 л і 310 к.с. Розігнати цей автомобіль можна до 200км/год, а витрата палива коливається в районі 18-23 л / 100 км. Чимало, з урахуванням нинішньої вартості бензину. На автомобіль була встановлена польська електроніка STAG-300 QMAX PLUS для розподіленого типу впорскування, яка характеризується технічною досконалістю, великою функціональністю і точністю налаштування.

Щоб зберегти потужність цього силового агрегату, були встановлені 2 редуктора GREENGAS AT09 Nordic XP, потужністю до 245 к.с. кожен. У конструкцію закладена збільшена камера підігріву, яка забезпечує ефективність нагрівання редуктора в наших холодних кліматичних умовах. Для фільтрації газового палива, що надходить від редуктора до форсунок, було встановлено 2 фільтра тонкої очистки коалесцентного типу, що дозволяють уловлювати найдрібніші частинки і маслянисті домішки, присутні в газі.

Перемикач газ/бензин LED 400 встановлений праворуч від рульової колонки і легко проглядається з місця водія. Його особливістю є те, що можливість монтажу можна регулювати поворотом кнопки на 90 °, 180 °, 270 °, що і було зроблено в даному випадку для бездоганного розміщення на приладовій панелі. І, звичайно ж, такого гіганта як Toyota Tundra потрібно оснастити великим балоном. Тороїдальний балон на 89 л розташували під днищем і обладнали мультиклапаном AT02 R67-01 з 5-ю ступенями захисту.

Багажник в цьому автомобілі просто величезний – це 625 літрів вільної поклажі. На місце докатки встановлений балон Novogas на 54 літра, укомплектований мультиклапаном GreenGas АТ02 Sprint з 5-ю ступенями захисту і класом R67-01.
Більше фото ГБО на Toyota Tundra в галереї.
Додати коментар

Автомобілів переобладнано
0
Кількість СТО у мережі
0
Різновиди балонів
0