Емулятори для ГБО


Недостатньо купити якісне ГБО і правильно його налаштувати, слід подбати і про те, щоб штатні системи автомобіля прийняли його як рідне. Сучасні машини напхані різною електронікою, яка обробляє і транслює між собою сигнали, необхідні для безперебійної роботи. І якщо, наприклад, датчики зафіксують підвищений тиск у паливній рампі, то електроніка вважатиме це збоєм, а на панелі приладів ви тут же побачите індикатор Check Engine.

check-engine

Секрет в тому, що штатна електроніка автомобіля при переході на газ продовжує працювати по закладеному в неї алгоритму і навіть не підозрює, що замість бензину мотор спалює газове паливо. Управляє роботою на газі окремий контролер, який ніяк не впливає на роботу штатних систем і для того щоб коригувати помилкові сигнали виникає необхідність в установці спеціальних емуляторів.

Емулятори тиску

У паливній рампі деяких автомобілів є датчик тиску. При роботі на газі двигун не витрачає бензин, в результаті тиск в рампі зростає. При цьому штатний блок управління, отримавши відповідну інформацію, повідомляє про неполадки і скорочує час уприскування. Що природно позначається і на роботі ГБО, адже контролер газобалонного обладнання обробляє сигнали штатного ЕБУ.
STAG_FPEV
Для вирішення цієї проблеми можна використовувати емулятори тиску. Це електронний пристрій імітує правильні параметри тиску і не допускає появи помилок. Виробники ГБО пропонують різні моделі емуляторів тиску для певних автомобілів. Наприклад, польська компанія AC SA і італійська AEB пропонують емулятори тиску, які використовуються для наступних автомобілів:

  • STAG FPE – Ford Explorer, Chevrolet Express;
  • STAG FPE-V – Ford Kuga, Volvo XC-90, Ford Mondeo 2.5T, Ford Focus ST, Volvo S80;
  • STAG FPE-GM – Chevrolet Captiva, Chevrolet Malibu, Opel Antara, Cadillac Escalade, Hummer H2;
  • AEB – Range Rover 4.2 Supercharged, Jaguar 2.5 і 3.0, Ford Kuga;

Монтується емулятор поруч з електронним модулем паливного насоса, і підключається до електроніки автомобіля таким чином, щоб коригувати показання тиску. У більшості випадків вже після монтажу емулятор виходить на робочий режим, без необхідності калібрування.

Емулятори показань рівня палива

При перемиканні роботи двигуна на газ, бензин з паливного бака перестає витрачатися. А на деяких автомобілях бортовий комп’ютер, звіряючи пройдений шлях і покази рівня вважає, що датчик в баку вийшов з ладу і починає коригувати показання рівня на панелі приладів. Така ситуація часто зустрічається в автомобілях французького виробництва (Citroеn, Peugeot, Renault) на деяких японцях (Toyota, Lexus, Honda, Acura) і американцях (Chevrolet, Ford Mustang). Щоб цього не відбувалося, використовуються емулятори рівня палива Stag або AEB. Вони підключаються паралельно основному датчику і зберігають свідчення рівня бензину на фактичному рівні. Це дозволяє бачити реальний рівень палива на підставі положення поплавка. Процес повернення до реальних показаннями відбувається протягом двох хвилин після кожної зупинки двигуна.
STAG_FLE

 

 

  • андрей 24 July 2016

    здраствуйте! ставил у вас гбо высвечивать стал чек езжу к вам каждый месяц все бестолку ошибки убирают и через 100км опять загорается. что можете посоветывать ?

    Ответить
  • Владимир Мельниченко 25 July 2016

    Здравствуйте! Пожалуйста опишите ваши проблему подробнее. Укажите пожалуйста марку, модель, номер автомобиля. Если есть возможно сть укажите номер сервичной книжки и номер заказ-наряда. Что отвечают специалисты СТО?

    Ответить
  • Мирас 28 November 2016

    Здравствуйте! Подскажите пожалуйста , у меня вот такая проблема, на Тойота Прадо 120 с объмом 4,0 установлено оборудоваеие Зенит. Загорелся чек и выдает ошибку 0606 , сбой модуля энергосбережения в процессоре. наши элнктрики не могут разобратся в проблеме. На бензине не горит чек ,горит только на газе. Если не трудно помогите. Приехать к вам не могу ,живу в Казахстане.

    Ответить
  • Владимир Мельниченко 30 November 2016

    К сожалению, мы не занимаемся установкой оборудования Зенит и оказать дистанционную помощь в данном случае не сможем.

    Ответить
  • Artur 14 December 2016

    Занимаюсь зенитом давно!название ошибки не встречалась раннее.попробуйте просканироввть другим сканером,может у официалов.мне кажется там кривой перевод

    Ответить
  • Андрей 20 April 2017

    Мирас, ошибка р0606 неисправность блока управления на самом деле говорит о неисправности катализатора. В двух словах не объяснить, поверьте на слово)) В Харькове мы лечим это чиповкой, грубо говоря заливаем в блок прошивку с эмиратки и проблема уходит. Потом, соответственно удаляем ненужный катализатор. Удачи!

    Ответить
  • Ярослав 8 May 2017

    У мене також проблема із датчиком бензину на octavia a5 2.0 fsi (bvz). Після встановлення ГБО 4 покоління, електроніка STAG 400 dpi. Підскажіть який емулятор мені потрібно поставити для вирішення цієї проблеми.

    Ответить
  • Владимир Мельниченко 11 May 2017

    По можливості більш детально опишіть вашу проблему. Бензин в системах ГБО на двигунах з прямим впорскуванням теж витрачається (до 30%), тому датчик і повинен показувати зменшення рівня. Якщо є відхилення чи дійсно некоректні показання краще звернутись для діагностики на СТО, де наші спеціалісти зможуть надати більш детальні консультацію

    Ответить
  • Григорій 7 October 2017

    Renault Megan 3.Встановили ГБО STAG ,але датчик бензину постійно невірно показує рівень бензину.Що робити?

    Ответить
  • Владимир Мельниченко 9 October 2017

    Скоріш за все для вашого авто потрібен емулятор. З цим питанням краще звернутися по телефону на найближче до вас СТО.

    Ответить
  • Володимир 13 March 2019

    Обладнання stag 400 dpi, октавіа а5 cda. Після встановлення гбо на прогріту заводиться з 3-4 разу, в процесі заводки діагностика показує що немає відповіднго тиску в паливній рампі, при зчитуванні помилок одразу дві помилки в один і той самийчас в яких говориться що в тиск в рампі більше допустимого і менше допустимого. Як має працювати емуляція тиски палива, з чим повязана дана проблема??? P.S. до встановлення гбо прблем не було, після всановлення гбо замінені: датчик тиску палива, ТНВД

    Ответить
  • Владимир Мельниченко 13 March 2019

    Консультацию по этому вопросу лучше получить непосредственно на СТО.

    Ответить
  • Евгений 26 February 2020

    Добрый день! Поставил ГБО на американский Ford Escape 2.5 2015г. Подскажите, пожалуйста, при езде на газе стрелка уровня топлива в баке остается на одном уровне, а вот дистанция до следующий заправки уменьшается. Как в данном автомобиле добиться пересчета показаний до следующей заправки? Нежно ставить эмулятор уровня топлива?

    Ответить
  • Владимир Мельниченко 27 February 2020

    Эмулятор уровня в данном случае не поможет. Он призван сбрасывать ошибочные показания уровня именно для индикатора, а в вашем случае стрелка и так не меняет свое положение. Решения вашей проблемы на данный момент нет.

    Ответить
  • Юрий 11 May 2020

    Емулятор нужен для рено докер есть ли У вас? И почему не устанавливается нормальные показания топлива после снятия клеммы аккумулятора и поможет ли эмулятор?

    Ответить
  • Вероника 13 May 2020

    Добрый день! Для данного автомобиля действительно нужен дополнительный эмулятор уровня бензина (STAG FLE-FC), который при каждом перезапуске двигателя будет восстанавливать показания и показывать фактические данные. Снятие клеммы аккумулятора не всегда может помочь, потому самым действенным способом может быть только дозаправка бензином для обнуления данных.

    Ответить

Додати коментар

Додати коментар