ГАЗ не винен!


Автовиробники голосно заявляють, що з кожним поколінням автомобілі стають все досконалішими, але не афішують, що в них спочатку закладається певний експлуатаційний ресурс. Поломки або вихід з ладу вузлів і агрегатів вигідні, адже створення «вічного» авто просто не рентабельно. У спробах вдосконалення мінімізуються матеріали, модернізується конструкція деяких деталей, знижуються витрати на виготовлення. При цьому питання ціни на автомобіль тут практично не грає ролі – спрощуються і бюджетні малолітражки, і преміум авто. Але купувати машини не перестають і так було завжди! А що ж відбувається далі …

Людина купує авто радіє своєму залізному коневі і боячись втратити на нього гарантію, беззаперечно виконує всі приписи виробника. Проходить 1-3 роки, гарантія виробника закінчується, сервісна книга укладається на дно бардачка і настає незалежне життя. Багато автолюбителів тепер їдуть на найближчий сервіс, який не має ніякого відношення до офіційного, велика їх частина задається питанням переобладнання авто на газ і успішно реалізовує цю ідею. Все йде своєю чергою, до того часу поки не настає час ІКС

Машина з встановленим ГБО ламається (це їй властиво і без ГБО) і починаються роздуми, хто ж в цьому винен. А перше, про що думають більшість «форумних читачів та знавців» – винні ГБОшники. Вони втрутилися в конструкцію авто, доустановити обладнання і змусили машину працювати не так як їй прописано з заводу. Але далеко не у всіх бідах автомобіліста винне ГБО!

Прогорають клапана

Головний сценарій ГБОшного фільму жахів – прогорають клапана. Цей фактор неможливо повністю заперечувати, адже з огляду на властивості газового палива клапана і сідла дійсно піддаються підвищеним температурним навантаженням. Щоб мінімізувати цей ефект установники ГБО пропонують кілька рішень – встановлюється додаткова система змащування або використовується варіатор кута випередження запалювання. Іноді ці методи навіть комбінуються для підвищення ефективності.

Але 100% гарантію від проблем тут може дати тільки дотримання елементарних правил ТО. І до, і після установки газу на авто настійливо рекомендується перевіряти стан клапанів згідно регламенту автовиробника. Установники просто не знають, коли ви виконували подібні операції і не можуть дати рекомендацій по термінах.

Запах газу

Один з головних міфів щодо ГБО – постійно присутній запах газу. Це твердження ми вже спростовували, але багато хто свято вірить в те, що запах газу – це нормально. Деякі навіть «авторитетно» заявляють, що так і повинно бути.

При використанні на стадії монтажу або обслуговування ГБО, якісних комплектуючих витоки виключені. А ось якщо газом пахне вихлоп, то вина зовсім не в газобалонному обладнанні – це наслідок несправностей системи запалювання, при якій частину незгорілого газу ви і відчуваєте. При найменших підозрах машину обов’язково треба показати фахівцям, які проведуть діагностику і усунуть несправності.

Витоки з системи охолодження

Установка ГБО проводиться з врізкою редуктора в штатну систему охолодження. І в разі неякісного монтажу додаткові з’єднання звичайно можуть послужити причиною витоку охолоджуючої рідини. Але, кожен поважаючий себе і клієнта установник, при передачі авто попереджає, що перший час за рівнем охолоджуючої рідини треба поспостерігати.

При виконанні елементарного візуального контролю, виявити недолік охолоджуючої рідини дуже просто, а в разі нестачі її можна долити і заїхати на автогазову СТО, де фахівці гарантовано усунуть витоки.

Корозія на кузові

Корозія одна з головних проблем металу. Усі твердження про те, що в місцях кріплення елементів ГБО ймовірність її виникнення підвищується не більше ніж домисли. Установники дійсно роблять в кузові технологічні отвори або отвори для кріплення. Але при цьому сумлінні майстри завжди обробляють ці місця антикором, що виключає процес корозії. Беручи машину з встановленим ГБО, ви завжди маєте можливість перевірити таку обробку і при виявленні недоліків вправі вимагати її виконання.

Dodge Challenger: коммуникации и ВЗУ под бампером.Dodge Challenger: комунікації і ВЗУ під бампером.

Незалежно від того є на вашому авто ГБО чи ні, дотримуйтесь елементарних правил обслуговування, запропонованих виробником авто і не забувайте про ТО автогазової системи. Тільки так ваш залізний кінь буде завжди у відмінному стані, а ГБО дозволить зробити його експлуатацію максимально економною.