Чи варто готувати ГБО до зими?


Чи треба готувати автомобіль до зими? Що робити і де? Як уникнути типових проблем? Це лише невеликий перелік питань, що виникають у автомобіліста з настанням холодів. Всі вони вимагають відповіді і ретельного аналізу. У той же час власники машин з ГБО задаються ще й питанням необхідності сезонного обслуговування ГБО. А займаючись установкою ГБО вже більше 15 років ми точно знаємо на нього відповідь – газобалонне обладнання обов’язково треба готувати до зими!

Нормальне функціонування ГБО багато в чому залежить від якості газового палива, від стану редуктора, чистоти системи і багатьох інших факторів. Якщо ви не хочете зимовим морозним ранком зробити легку пішохідну прогулянку через раптову відмову мотора запускатися або через нестабільну його роботу, вирушайте на сервіс завчасно.

Замініть фільтри. Навіть якщо до чергової заміни ще далеко, але ви відкатали вже кілька тисяч кілометрів, до зими краще поставити нові фільтри або фільтроелементи. Навіть незначний вміст конденсату і вологи в морози призведе до їх замерзання, а це значно знизить пропускну здатність. У кращому випадку мотор втратить потужність, в гіршому взагалі не буде працювати на газовому паливі.

Почистіть систему. Іноді маслянисті домішки потрапляють в форсуночну рейку і згодом можуть привести навіть до залипання форсунок в холодну пору. У профілактичних цілях рекомендується почистити всю систему, при необхідності обслужити і відкалібрувати форсунки.

Налаштуйте ГБО. До зимового періоду пропорції пропану і бутану на АЗС змінюються. Відповідно змінюються і характеристики паливної суміші і це головний аргумент для того, щоб перед сезоном холодів переналаштувати систему.

Відкоректуйте момент перемикання. У системах з ручним перемиканням на газ перемикання рекомендується проводити при більшій температурі двигуна. А в системах з автоматичним перемиканням рекомендується встановити більш високу температуру перемикання в настройках.

Перевірте систему запалювання. Найменші несправності системи запалювання при роботі влітку можуть нівелюватися. А взимку при низькій температурі і високій вологості можуть проявиться повною мірою. Для нормальної роботи ГБО рекомендується все перевірити і усунути недоліки.

Проінспектуйте балон і мультиклапан. Якщо ви не впевнені в походженні балона або свідомо встановили БВ балон і мультиклапан, рекомендуємо перевірити їх стан перед зимою. Наприклад, несправний обмежувач наповнення запросто дозволить заправити повний балон. А якщо ви після цього поставите машину в теплий гараж або паркінг, то при нагріванні газ в балоні почне розширюватися і буде стравлений запобіжним клапаном назовні. А скупчення газу в приміщенні може привести до вибуху.

Заправтеся бензином. Навіть влітку мотор вашої машини запускається і прогрівається на бензині. Взимку на прогрів буде потрібно значно більше часу і відповідно витрата бензину зросте. Тому стежте щоб в баку було не менше 50% палива, це дозволить уникнути утворення та замерзання конденсату, а відповідно, і погіршення роботи на бензині.

Це основний перелік робіт, який вам допоможуть виконати фахівці СТО PROFIGAS в рамках сезонного техобслуговування. Але крім цього, можна знайти рекомендації по утепленню підкапотного простору, перекриванню решітки радіатора, укутуванні редуктора і масу інших порад, які ви можете виконати самостійно.

 

  • Володимир 14 December 2020

    Підкажіть будь ласка при переході на газ особливо перший раз вранці обороти машини дуже скачуть і навіть заглохнути може

    Ответить
  • Вероника 4 January 2021

    Доброго дня. Основними причинами можуть бути ранній перехід (низька температура переходу на газ) і забруднення газових форсунок. Залиште Ваш контактний номер телефону чи зателефонуйте для більш детальної консультації або запису на сервіс: 067-636-36-36.

    Ответить

Додати коментар

Додати коментар