Volkswagen CC: королівської крові
Хотите себе такой же комплект? Записывайтесь на установку!
Більшість світових автовиробників пропонують у своїй модельній програмі мотори з прямим впорскуванням палива. Такий підхід дозволяє зробити машину економічніше при збереженні її динамічних характеристик. Одним із законодавців безпосереднього впорскуванням є концерн VAG і не дивно, що в авто марки VW такі мотори на сьогоднішній день вже добра традиція.
Переобладнання VOLKSWAGEN CC з дволітровим 4 циліндровим TSI двигуном потужністю 210 к.с. на газ цілком логічно. І поки більшість установників ломають голову над тим як приручити даний двигун, адже поки даний мотор відсутній в списках більшості виробників газобалонного обладнання, PROFIGAS вже пропонує готове рішення.
Для мотора з безпосереднім впорскуванням (код СCT) у нас є повний комплект голландського ГБО Prins VSI-2.0 DI. Це газобалонне обладнання вважається одним з кращих на ринку. Prins VSI-2.0 DI при установці на двигуни з прямим впорскуванням палива дозволяє домогтися максимального заміщення бензинового палива. Якщо в більшості систем співвідношення бензин/газ становить близько 30/70, то ГБО Prins забезпечує подачу до 95% газового палива і лише 5% бензину для забезпечення життєдіяльності бензинових форсунок.
Всі підкапотні компоненти системи від одного виробника, мають ідеальну сумісність і простоту налаштування. А в ніші для запасного колеса встановлений 72 літровий тороидальний балон GREENGAS, який забезпечує достатній запас газового палива навіть для далеких вояжів.
Більше фото ГБО на VOLKSWAGEN CC дивіться в галереї.
Хочете собі такий же комплект? Записуйтесь на установку!
Додати коментар

Автомобілів переобладнано
0
Кількість СТО у мережі
0
Різновиди балонів
0