Mercedes-Benz B-Class 180 : маленький монстр


На наше СТО приїжджають на переобладнання різні автомобілі. Але коли на СТО коштує автомобіль із позначкою Mercedes – це завжди радує око. Навіть такий як у нас, адже ми вже давно звикли до таких авто. Існує думка, що на авто люкс-класу не слід ставити ГБО, тому що їм чомусь не потрібно економити. Але, повірте, економити хочуть все. А досвідчені водії знають, що за допомогою СТО Profigas вони не тільки почнуть економити на паливі в 2 рази більше, а ще й вбережуть свій двигун від передчасного зносу. Адже, по суті, коли автомобіль їздить на газі, його штатна система «відпочиває». Хоча, це, безумовно, окрема тема, і ми про неї якось теж поговоримо.

Повернемося до нашого гостя. П’ятидверний хетчбек другого покоління Mercedes-Benz B-Class – це не просто невеликий автомобіль, це монстр з повним приводом і всіма задатками мінівена. Досить функціональний, просторий салон, створює в автомобілі комфорт, а обробка з шкіри і сенсорний екран інформаційно-розважальної системи надає йому елегантність і розуміння, що все-таки це Mercedes, як не крути. Повний привід задає легкості і стійкості в водінні, а мотор, об’ємом 1.7 л, потужністю 120 к.с., робить його більш маневреним. Витрата бензину на цій машині може досягати 10 літрів на 100 км. Здається, не так вже й багато, але можна зробити ще економніше.

Наші фахівці підібрали і встановили на цей Mercedes якісну польську електроніку STAG-4 QBOX PLUS з розширеним функціоналом, що працює по протоколу OBD. У комплекті з нею йде кнопка-перемикач газ / бензин LED 401 з можливістю монтажу на 90 градусів. У нашому випадку, ця можливість кнопки дозволила її акуратно встановити на ряду з іншими перемикачами. Таким чином, вона виглядає в салоні як «рідна».

Високошвидкісні корейські форсунки HANA в Single версії відрізняються серед конкурентів своєю високою якістю, швидкодією і низькою гучністю. Форсунки Hana 2001 Single зберігають свої робочі характеристики протягом тривалого терміну експлуатації, і добре зарекомендували себе при роботі в наших умовах за рахунок високої стійкості до забруднень.

Встановлений редуктор Tomasetto Nordic AT09 XP оснащений двох-мембранної системою, яка дозволяє забезпечувати зростання вихідного тиску газу в міру збільшення навантаження на двигун (динамічна компенсація тиску). Таким чином, ця система здатна підтримувати правильну роботу форсунок, забезпечуючи оптимальний контроль інжекції і вдосконалений процес автокалибровки.

У ніші для запасного колеса ми розмістили газовий балон на 54 літра і обладнали його мультиклапаном AT02 Sprint італійського бренду Tomasetto.

 

Наші досягнення
Автомобиль с газобаллонным оборудованием.

Автомобілів переобладнано

100 000
Сеть СТО по установке газобаллонного оборудования.

Кількість СТО у мережі

100
Компания Профигаз может предложить 150 видов баллонов для ГБО.

Різновиди балонів

200
Обладнання