MERCEDES G500: захоплення в чистому вигляді


Гарний, ошатний, брутальний MERCEDES G500 – «ричить», налаштовуючись на ГБО. Не можна спокійно пройти повз його звуків, реакція миттєва – він ніби створений викликати захоплення.

G-клас або Geländewagen був розроблений в якості військового транспортного засобу за пропозицією іранського шаха, який на той час був акціонером компанії Mercedes-Benz. Громадянська версія автомобіля була представлена в 1979 році. Багато років тому німецькі інженери розробили деталі, які до сих пір виконують свою функцію, а брутальний квадратний дизайн кузова протягом поколінь визначав унікальний характер автомобіля. Екстер’єр і інтер’єр G-класу не просто неповторні – вони здатні відтворювати особистість власника, підкреслюючи його автентичність і надзвичайність.

Заряжен MERCEDES G500 8-цилиндровым двигателем, объемом 5,0 л, мощностью в 296 л.с. Расход топлива стартует от 17 л/100 км и способен превысить цифру 30-35 литров на 100 км, в зависимости от манеры вождения пилота.

На автомобиль был установлен комплект итальянской электроники GREENGAS AERO OBD, предназначенный для двигателей с распределенным типом впрыска. Данная система воплотила в себе новейшие технологии и уникальные алгоритмы управления ГБО, в характеристики которой входят довпрыск бензина при повышенной нагрузке, считывание оборотов на основании импульсов впрыска бензина, аварийный запуск на газе и теплый старт Заряджений MERCEDES G500 8-циліндровим двигуном, об’ємом 5,0 л, потужністю в 296 к.с. Витрата палива стартує від 17 л / 100 км і здатний перевищити цифру 30-35 літрів на 100 км, в залежності від манери водіння пілота.

На автомобіль був встановлений комплект італійської електроніки GREENGAS AERO OBD, призначений для двигунів з розподіленим типом уприскування. Дана система втілила в собі новітні технології і унікальні алгоритми управління ГБО, в характеристики якої входять довприск бензину при підвищеному навантаженні, зчитування оборотів на підставі імпульсів уприскування бензину, аварійний запуск на газі і теплий старт.

Для підтримки повної потужності цього незграбного «брутала», автомобіль оснастили двома редукторами GREENGAS Nordic XP, серед переваг яких можна відзначити застосування подвійної мембрани, що дозволяє забезпечити компенсацію вихідного тиску при збільшенні навантаження на двигун і збільшену в порівнянні з аналогами камеру обігріву. Внутрішні мембрани NORDIC XP зроблені з матеріалів з підвищеною стійкістю до агресивних середовищ.

Корейські форсунки HANA є найбільш популярними серед установників в Україні. І не дарма, адже це один з кращих в світі виробників газових форсунок. Завдяки своїм високим експлуатаційним якостям, вони стійкі до механічних пошкоджень і вібрацій. Саме тому ми встановили на даний автомобіль розбірні форсунки HANA 2005.

Для установки циліндричного балона на 90 л було вибрано місце за пасажирськими сидіннями, на спеціально спроектовані кронштейни. Балон був обладнаний мультиклапаном італійського походження Tomasetto з 5-ю ступенями захисту і класом R67-01.

Більше фото ГБО на MERCEDES G500 в галереї.

 

Наші досягнення
Автомобиль с газобаллонным оборудованием.

Автомобілів переобладнано

0
Сеть СТО по установке газобаллонного оборудования.

Кількість СТО у мережі

0
Компания Профигаз может предложить 150 видов баллонов для ГБО.

Різновиди балонів

0
Обладнання