TOYOTA CAMRY HYBRID: однозначно проти витрати палива


Toyota Camry – один з небагатьох автомобілів, які за будь-якої нової генерації, тільки вдосконалюється. При цьому зовнішніх змін завжди по мінімуму. Легка, м’яка і звичайно ж комфортна. А у нас сьогодні не звичайна Camry, а Hybrid. Зовні і в салоні гібридна версія Toyota Camry Hybrid відрізняється лише в деталях: логотипи, написи, прилади. Усередині салону як завжди просторо, сидіння зручні, приємний кермо, управління системою мультимедіа і клімат-контролю розташовані ергонономічно.

А ось під капотом вже відмінності, звичайно, є. Автомобіль побудований на платформі TNGA і головне в Toyota Camry Hybrid – це, звичайно, гібридний силовий агрегат THS (Toyota Hybrid System) нового покоління: союз бензинового мотора і силовий гібридної установки, який об’єднуються через складну планетарну передачу. Причому кожен з пунктів по-своєму оригінальний і унікальний. Так, в гібриді використовується мотор 2AR-FXE: це 4-циліндровий 2,5-літровий атмосферний двигун внутрішнього згоряння з потужністю в 154 к.с. а в сумі з електромотором потужність становить 181 к.с. При такій потужності Camry розмінює свою першу сотню км за 8,3 секунди, а палива витрачає близько 5 літрів. Здавалося б, всього-нічого, але використовуючи автомобіль в заміському циклі, можна зіткнутися з підвищеною витратою бензину, який може досягти позначки 14л / 100 км і вище.

Оптимальне рішення для переобладнання Camry Hybrid є у італійського виробника преміального газового обладнання компанії Landi Renzo Omegas EVO. Автогазовий система Landi Renzo Omegas EVO 13 OBD – це сучасне ГБО, яке дозволяє зберегти експлуатаційні характеристики авто і значно знизити витрати на паливо. Функціонал електронного блоку управління досить широкий і має функцію автоадаптаціі OBD, що дозволяє створити ідеальний тандем газобалонного обладнання та штатної паливної системи.

Встановлений редуктор LI10 OEM рівня оснащений фільтром грубого очиски, який додатково очищає пропан-бутановую суміш, в зв’язку з чим редуктор може прослужити довше. Рекомендована потреба в заміні фільтруючого елемента становить від 8000 до 10000 км пробігу. А гарантійний ресурс роботи редуктора в цілому, є більше 100 000 км.

В даному комплекті ми використовували форсунки AEB. Тарілчаста конструкція форсунок дозволяє досягти високих показників швидкісних характеристик спрацьовування форсунок і убезпечить господаря від заклинювання форсунок через забруднення, за рахунок більшої площі дотику тарілки до посадкового місця.

Тороїдальний газовий балон на 57 л GREENGAS був встановлений в нішу запасного колеса і обрудован мультиклапаном з 5-ю ступенями захисту.

Перемикач газ / бензин був акуратно вмонтований в кишеньку, зліва від рульової колонки. Неозброєним оком її не видно, але тим не менш, до неї є легкий і зручний доступ з водійського місця.

Більше фото ГБО на Toyota Camry Hybrid в галереї.

 

Наші досягнення
Автомобиль с газобаллонным оборудованием.

Автомобілів переобладнано

100 000
Сеть СТО по установке газобаллонного оборудования.

Кількість СТО у мережі

100
Компания Профигаз может предложить 150 видов баллонов для ГБО.

Різновиди балонів

200
Обладнання