Volkswagen Caddy: 3 типи палива

Автомобілі з заводськими газовими системами зовсім не рідкість. Деякі виробники навіть відмовляються від бензину на користь ГБО, оснащуючи мотори тільки газовими паливними системами. Але це поки скоріше виняток, адже більшість автогігантів пропонує двопаливні авто, де основною є пропан-бутанова або метанова система, а в якості допоміжної (для прогріву) використовується бензиновий варіант.

VW один з тих, хто пропонує безліч легкових або комерційних автомобілів з ГБО. Тут заводський метан грає провідну роль, а невеликий бензиновий бак (всього 15 літрів) призначений виключно як резервний варіант і використовується для прогріву двигуна до переходу на газ. Але для людей, що віддають перевагу економії буває і цього мало.

VW Caddy
VW Caddy

Хороший приклад VW Caddy з заводським метаном, який нещодавно покинув бокси СТО PROFIGAS. Адже незвичайність цього переобладнання полягає в тому, що до метанової установки додався ще й пропан-бутановий комплект ГБО:

  • Электроніка STAG-4 QBOX PLUS
  • Редуктор GREENGAS AT09 Alaska Super
  • Форсунки STAG W-03
  • Мультиклапан GREENGAS АТ02 R67-01
  • Балон GREENGAS на 121 л
VW Caddy: пропановый баллон на 121 л.VW Caddy: пропановий балон на 121 л..
VW Caddy: пропановый баллон на 121 л.VW Caddy: пропановий балон на 121 л..

В результаті вийшла трипаливна система, яка дозволяє водієві вибирати бажаний режим роботи мотора (бензин – метан – пропан-бутан) в будь-який час. І якщо рідна двохпаливна система на одній заправці (метан) дозволяла проїхати всього 350-400 км, то тепер до неї додався запас ходу ще до 1000 км на пропані, що для комерційного авто один з найважливіших факторів.

Більше фото ГБО на VW Caddy.